Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Liikkeentunnistin Boxille?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty08.04.08 10:48

Eli huhua Boxin (ja pleikan) "Wiimotesta" liikkeellä

Tuo olisi kieltämättä aika kova juttu, mutta jotenkin itse uskoisin tämän olevan myöhästynyt aprillipila... Mutta mikä jottei, jos on tullakseen, mutta toivottavasti sitten tekevät sen kunnolla. Jotenkin vain tuntuu, että mielelläni pelaan GoWini padilla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty08.04.08 12:11

No kappas.. ihmetystä herättää mun mielestä enemmän, jos ei tämmöistä jossain vaiheessa tulisi. Jos ne analyytikot perustelee Wiin menestystä muunmuoassa tolla ohjaimella. Onhan eräänlaista liikkeentunnistusta käytetty jo boksillakin GH:n kitaroissakin, joten ei liene mahdotonta...

Henkilökohtaisesti ei kiinnosta kuitenkaan pätkän vertaan. Pelaan mielummin pädillä. (tai sitte tietysti skitalla tai ratilla tms...)
Jos tarttee jollain mailalla tai käsillä huitoa, pakkaan kamat ja lähden kentälle tai dojangille ihan noin oikeasti.. Cool

Pelit - lehdessä oli juttu Wiin Medal of Honor pelistä, jossa ammutaan singolla nostamalla se kapula olkapäälle... huisia.
bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty08.04.08 13:46

Sepeteus70 kirjoitti:
Pelit - lehdessä oli juttu Wiin Medal of Honor pelistä, jossa ammutaan singolla nostamalla se kapula olkapäälle... huisia.
bounce

Erityisen huisia se on siitä henkilöstä joka näkee sut sivusta, esim. ikkunasta kun heilut olohuoneessa jonkun vammaisen kaukosäätimen kokoisen kapulan kanssa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty08.04.08 14:43

Lainaus :
Erityisen huisia se on siitä henkilöstä joka näkee sut sivusta, esim. ikkunasta kun heilut olohuoneessa jonkun vammaisen kaukosäätimen kokoisen kapulan kanssa

Toisaalta mä voin olla vaan otettu siitä, jos joku haluaa katsoa, kun mä heilun olohuoneessa kapulani kanssa.. geek
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty08.04.08 15:07

Sepeteus70 kirjoitti:
Lainaus :
Erityisen huisia se on siitä henkilöstä joka näkee sut sivusta, esim. ikkunasta kun heilut olohuoneessa jonkun vammaisen kaukosäätimen kokoisen kapulan kanssa

Toisaalta mä voin olla vaan otettu siitä, jos joku haluaa katsoa, kun mä heilun olohuoneessa kapulani kanssa.. geek

Arvasin.. mä arvasin, mä tiesin, että sun vastaus on tuollainen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty19.05.08 23:06

Kevät päivityksen yhteydessä on juoruttu tulevan softatuki liikkeentunnistimelle. Eli kyllä nyt melkoisen vahvasti näyttäisi siltä, että moinen olisi XO:llekin tulossa.

linkin takana itse juoru ja lista featureista mitä olisi juorun mukaan tulossa:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=140428
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty26.05.08 13:27

Kuuleman mukaan kevätpäivitystä ei tulekaan?.. jostain luin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty26.05.08 13:55

Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty26.05.08 16:01

Hehe, no sepä oli sitten hyvä päivitys Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Liikkeentunnistin Boxille? Empty
ViestiAihe: Vs: Liikkeentunnistin Boxille?   Liikkeentunnistin Boxille? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Liikkeentunnistin Boxille?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: