Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Forza 3

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Forza 3 Empty
ViestiAihe: Forza 3   Forza 3 Empty17.06.08 13:00

Jep jep, nyt alkaa tippumaan uutisia tulevasta kolmannesta Forzasta

400 autoa kuulostaa ihan riittävällä, ja kuitenkin niitä tulee Contenttina lisää. Sata rataa? Se kuulostaa jo liiankin hyvälle, vaikka puolet (tai yli puolet) olisikin eri versioita samoista radoista, niin kyllä tuo tietää aika hemmetin monta rataa peliin.

Livegamerssin sivuilla on uutinen jossa kerrotaan pelimuodoista, eli mukaan tulee ykkösestä tuttu point-to-point-kisaaminen (tätä minä kaipasin oikeasti kakkoseen paljonkin), drag-kisoja (mikä ettei), drift-kisoja (nyt alkaa menemään jo aika arcadeksi) sekä oval-kisoja (en itse keksi paljon tylsempää kisamuotoa).

Mutta on tuosta tulossa ihan tiukka paketti luultavasti. Jostain luin varovaisesta ennustuksesta julkaisupäivästä, joka olisi kesäkuussa 09. Tuohon julkkaripäivään nyt kannattaa asennoitua varovaisesti, mutta tulossa se on kuitenkin.

Tätä odotetaan...


Viimeinen muokkaaja, Von Wiensburgh pvm 17.06.08 20:06, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Forza 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Forza 3   Forza 3 Empty17.06.08 15:30

Ihan tervetullut on tuo kolmonen.
Vaihtelua kisoihin.. jees. Point-to- Point oli ykkösessä ihan hauskaa..
Drag - kisat, virittelijän ja tuunaajan unelma. Joskus oli joku segan autopeli pc:llä, jossa autoja pystyi tuunaamaan aika vapaasti ja varttimailin kellotus oli ainakin musta ihan kivaa.
Draf - kisoja ? Vai meinaatko Drift ? Jos drift, niin ei oikeen jaksa kiinnostaa. Se on yhtenä muotona tuossa GRIDissä ja yksi syy, miksen ole vielä sitä hommannut.
Oval - kisojahan on jo kakkosessakin..

Itse kaipaisin ainakin tuota ohjaamo - näkymää noihin autoihin.
Mutta tätä odotellessa on varmaan haettava se GRID pahimpaan autopelinälkään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Forza 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Forza 3   Forza 3 Empty17.06.08 20:10

Joo, Driftiä meinasin, korjasinkin tuon typån pois.
Ei oikein jaksa kiinostaa Drifti. Muuten kyllä kiinostaa tuo peli paljonkin. Oval-ratoja on joo kakkosessakin, mutta nyt se Oval-kisa luokitellaan jo pelimuodoksi, eli se tietää enemän oval-kisoja, isommassa roolissa, ja siitä en voi sanoa olevani sitten ollenkaan innoissani. Se tietää vain tylsää jurnuttamista...

Mutta nyt olen taas innostunut tuosta kakkosesta aika hyvin, ja sen takia tämä on odotuslistalla hyvinkin korkealla. Gridiä pitää vielä harkita toki myös jossain vaiheessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Forza 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Forza 3   Forza 3 Empty18.06.08 18:03

Kolmosta odotetaan kuin hullu puuroa. Mä olisin taas pitkästä aikaa ihan mielelläni pelaamassa tuota kakkostakin livessä joskun meitä on vaan tarpeeks tuollaisen hauskuuden harjoittamiseen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Forza 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Forza 3   Forza 3 Empty18.06.08 18:22

kyllä minä voisin tässä jossain vaiheessa taas taipua pelaamaan verkkoon tätä tutussa porukassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Forza 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Forza 3   Forza 3 Empty19.06.08 9:27

Kyllä mä kanssa..

Broidillakin on nyt boksi, mutta datayhteys puuttuu. Siitä saadaan 1 pelaaja lisää lähtöviivalle, kunhan se saa yhteyden taas tilattua..
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Forza 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Forza 3   Forza 3 Empty21.06.08 20:31

Sepeteus70 kirjoitti:
Kyllä mä kanssa..

Broidillakin on nyt boksi, mutta datayhteys puuttuu. Siitä saadaan 1 pelaaja lisää lähtöviivalle, kunhan se saa yhteyden taas tilattua..

Good good.. ketäs muita meidän lisäksi olisi Forzasta kiinnostuneita (Jay,Sepe,Wiineri ja ? ? ? ?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Forza 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Forza 3   Forza 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Forza 3
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Forza Motorsport 2-moottoriurheilua

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: