Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Guitar Hero III

Siirry alas 
+3
Sepeteus70
Von Wiensburgh
Raato
7 posters
KirjoittajaViesti
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty19.06.08 8:52

Tää tarttui eilen mukaan Myyrmannin SavePointista Wii konsolille.
ei voi muuta sanoa kun että Rock On! Mähän olen ihan vihreä kaikessa musikaalisuudessa, mitä nyt nokkahuilua luritellut ala-asteella.

Osalla teistähän tämä onkin jo. Minusta biisit on melko hyviä, mitä nyt noin puolet semmoista vähän tuntemattomampaa tavaraa mutta ihan kivoja soitella. Eilinen menikin sitten harjoitellessa Easy tasolla (kome kieltä käytössä). Pääsin 8 levelille asti joten ei se liian vaikeaksi muodostu tuolla vaikeustasolla edes tämmöiselle puukorvalle.
En tiedä miten mun pitäisi tehdä ku tuntuu nimetön ja pikkurilli karkaavan kauas kitaran kaulasta ja kaikki menee vituiksi vaikeissa kohdissa kun pitäisi alkaa sitten käyttämään juurikin tuota nimetöntä.

Ajattelin että jos vetäisi tuon Easyn alusta asti uudelleen pikkurilli teipattuna kitaran kaulaan kiinni niin jos se alkaisi pysymään paremmin lähempänä kaulaa.. hehe, hauskaa on kyllä.. Smile

Joku alkaa kohta kyselemään, että miksi Wiille eikä XO:lle, niin vastaus on, ettei huvita moista makkarissa alkaa pelailemaan ko ois Wii alakerran olkkarissa. Ja kun tämä tuli hankittua lähinnä bilepeliksi niin olohuone on aika luonnollinen valinta. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty19.06.08 9:12

Jussina rokataan Wink

Minäkin olen miettinyt tämän ostoa, Wiille tai XO:lle... Mutta pitää nyt harkita. Tämä on hemmetin hauskaa huvia huppelissa kavereiden kanssa, mutta lainasin kakkosen kaverilta ja pelailin yksin kotona, niin ei se niin paljon kolissut. Paitsi kitara kolisi. Se pitää niin vitunmoista kolinaa se "plektra", että se on varmasti yksi iso syy, miksi en niin jaksanut pelata paljon kotona.

Nyt sitten varmaankin pääsen testaamaan tuota Wiin kitaraa, niin jos vaikka se toimisi minulle paremmin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty19.06.08 9:21

Heh..
Tämähän on ihan mahtipeli. Kävin itse asiassa ostamassa uuden kitaran tällä viikolla. Aikanaan ostin pelkän pelin, silloin kun se ilmestyi ja pelailin kakkosen kitaralla.
Viime viikolla julkaistiin Mötorhead paketti, jota olen nyt rämppäillyt. Toimii.. ja on kaksi kitaraa, jos joku haluaa tulla rokkailemaan.
Tämä kolmosen kitara tuntuu olevan aavistuksen laadukkaampi, ei pidä ihan niin pahaa kolinaa.
Ja joo olen pelaillut aika paljon, expertillä taitaa olla tasolle 6 asti biisit auki. Hardilla onnistuin soittamaan viimeisenä Slayerin kipaleen eilen, mutta en ole saanut Lou - pomotappelua voitettua. Menee muuten aika vaikeaksi..

Nyt kesäkuussa pitäisi ilmestyä Guitar Hero - Aerosmith, olen vähän harkinnut ostoa ja ensi vuodeksi ovat uhonneet GH - Metallicaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty19.06.08 9:27

Sepeteus70 kirjoitti:
Nyt kesäkuussa pitäisi ilmestyä Guitar Hero - Aerosmith, olen vähän harkinnut ostoa ja ensi vuodeksi ovat uhonneet GH - Metallicaa...

Tässä on Ewiqin, minun yhden pelikaverin kokemus Aerosmithistä:

Ewiq @ Ydinjoukko-foorumilla kirjoitti:
Pelattu / kokeiltu eri biisejä eilen illalla Microsoftin tilaisuudessa.
Mielipide on se, että kun peli on kerran täysihintainen, niin en voi suositella ostamista kuin bändin todellisille faneille. Peli on Guitar Hero III Aerosmith-biiseillä maustettuna. Ei todellakaan täyden hinnan arvoinen ja varsinkaan kun biisien soitettavuus ei ole paras mahdollinen. Varsinkin bassoraidat oli tehty vasemmalla kädellä.

Rahastusta.
Eli eipä tuota vissiin kannata paljon ostaa? En tiedä.

Tässä on vielä biisi-lista:
Ciryon @ Ydinjoukko-foorumilla kirjoitti:
Guitar Hero: Aerosmithin biisilista:


Nipmuc High School
1. Mott the Hoople - "All the Young Dudes"*
2. Cheap Trick - "Dream Police"
3. Aerosmith - "Make It"
4. Aerosmith - "Uncle Salty"
5. Aerosmith - "Draw the Line"

Max's Kansas City
6. Joan Jett - "I Hate Myself for Loving You"
7. The Kinks - "All Day and All of the Night"*
8. Aerosmith - "Movin' Out"
9. Aerosmith - "No Surprize"
10. Aerosmith - "Sweet Emotion"

The Orpheum Theater
11. The Clash - "Complete Control"
12. New York Dolls - "Personality Crisis"*
13. Aerosmith - "Livin' on the Edge"
14. Aersomith - "Ragdol"l
15. Aerosmith - "Love in an Elevator"

Half Time Show
16. Lenny Kravitz - "Always on the Run
17. Black Crowes - "Hard to Handle"*
18. Aerosmith - "Back in the Saddle"
19. Aerosmith - "Beyond Beautiful"
20. Aerosmith - "Dream On"

Moscow
21. The Cult - "She Sells Sanctuary"
22. Run DMC - "King of Rock"
23. Aerosmith - "Bright Light Fright"
24. Aerosmith - "Nobody's Fault"
25. Run DMC featuring Aerosmith - "Walk This Way"
Tästä vissiin puuttuu joitain boonus-kappaleita, mutta tuossa on kai ne perusbiisit.
Minusta aika yllättävää laittaa sitten noita muita bändejä mukaan, jos kerta Aerosmithin nimeä kantaa. Ja materiaaliahan Aerosmithiltä löytyy.

Vaikuttaa tosiaan sudelta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty19.06.08 9:34

Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty19.06.08 10:15

Sepeteus70 kirjoitti:
Hardilla onnistuin soittamaan viimeisenä Slayerin kipaleen eilen, mutta en ole saanut Lou - pomotappelua voitettua. Menee muuten aika vaikeaksi.

Toi slayer on kyllä aika konstikas. Siihen mulla eilen jäi.. Tai sitten siihen että mulla alkoi jo silmissä pyörimään.. Smile

GH Metallica voisi kyllä varmasti olla listalla minulla, mutta Aerosmith ei kyllä nappaa tippaakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty19.06.08 17:05

Aerosmith nappaa kyllä, tietyin varauksin. Tiedän kyllä kuitenkin 100 bändiä joita soittelisin mieluummin... Ihan kympillä olen soitellut Def Leppardkin DLC - pakettia, vaikkei sekään suosikkeihin ole kuulunut. Kasarihevi on aina poikaa...

Tosin mulla on ollut juurikin Ewiqin esittämän kaltainen mielikuva tosta uudesta pelistä. Ei viittis maksaa koko pelin hintaa. Ja olen kyllä myös lueskellut, että noita nuotteja olis helpotettu aikasen paljon tohon peliin... mutta saapas nähdä. Katsotaan ensin hintaa ja sit noita arvosteluja ja ehkä sit..

Jos noita Mötorhead/ Def Leppard DLC - paketteja olis kolmoseen enemmän, niin ei olis mitään ongelmaa hankkia uutta soiteltavaa. Mutta suurin osa noista julkaistuista paketeista on ollut mun mielestä ihan skeidaa. Mua kun ei mikään Foo Fighters jaksa innostaa sitten yhtään..
Dropkick Murphy's pack on omalla tavallaan ihan kova, kuten myös 80's rock paketti. Vanhaa hippiä lämmittää soitella tommosia Journey/Boston osaston hittejä.

Muuten, GH kakkosessa on kolmosta hauskemmat biisit. Noi loppupään kappaleet alkaa olla kolmosessa niin turkasen hankalia, että niitä ei ole enää yhtään kiva soitella, kun joutuu hampaat irvessä vetämään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty20.06.08 9:58

Takaisin alkuun Siirry alas
baqu

baqu


Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 28.12.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty26.06.08 22:30

juuh ihan näppärästi tuo käy..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty27.06.08 23:36

Tosta Aerosmith biisilistasta puuttuu muuten 2 settiä.
Tänään hommasin ja oon soitellut, kyllä se rokkaa. Parasta settiä kokonaisuudessaan, mitä noissa peleissä on ollut.
Tietysti peli on oikeastaan sama kuin kolmonen. Ainakaan hardilla ei ole ollut liian hankala, joten sitä on ollut ihan mukava soitella.

Veikkaan, että jos tämä käy kaupaksi edes kohtuullisesti, näitä samankaltaisia tulee lisää. Tietysti on pieni riski dedikoida koko peli yhdelle bändille, mutta ainakin tämä Aerosmith mulle toimii...
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty28.06.08 1:30

Sepeteus70 kirjoitti:
Tosta Aerosmith biisilistasta puuttuu muuten 2 settiä.
Tänään hommasin ja oon soitellut, kyllä se rokkaa. Parasta settiä kokonaisuudessaan, mitä noissa peleissä on ollut.
Tietysti peli on oikeastaan sama kuin kolmonen. Ainakaan hardilla ei ole ollut liian hankala, joten sitä on ollut ihan mukava soitella.

Veikkaan, että jos tämä käy kaupaksi edes kohtuullisesti, näitä samankaltaisia tulee lisää. Tietysti on pieni riski dedikoida koko peli yhdelle bändille, mutta ainakin tämä Aerosmith mulle toimii...

Samoin tänään hommasin, vaikka aavistuksen skeptisesti alunperin suhtauduinkin.. Kuitenkin luetut arvostelut sai sitten innoittamaan ostamaan tuon jo pelkästään uusien biisien takia.

Sepelle jo hehkutinkin, mutta minä ainakin tykkään.. Tuo careermode kokonaisuudessaan ja siihen liitetyt jutut toimii kyllä selkeästi parhaiten tähän mennessä. "Lämppäri" biisitkin on järestään kaikki vähintään kohtuullisia, enimmäkseen tosi hyviä.

Hardilla vaikeustaso tuntui aavistuksen 3:sta helpommalta. Seuraavaks extremen kimppuun, missä varmasti tulee haastetta..

Lisää näitä, hintaa vielä 20 euroa pois, niin on ehkä perustelumpi ostos..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty28.06.08 10:09

Lainaus :
Lisää näitä, hintaa vielä 20 euroa pois, niin on ehkä perustelumpi ostos
Niin olisi..
mutta jos lasketaan, että DLC packin hinta on 500 scorea ja siinä on 3 biisiä. Tuossa on 31 varsinaista ja kymmenkunta bonuspiisiä. Eli hintaa tulisi DLC:nä reilusti yli 5000 pojoa, ts. yli 60 euroa joka tapauksessa silläkin metodilla.
No toivotaan, että jos noita tulee lisää, niin hintakin vähän putoaa..
Aika hyvä tapa muuten bändille tehdä tuotantoaan uudelle yleisölle tutuksi. Jos ajatellaan Aerosmithiäkin, joka on tehnyt kohta 40 vuotta musaa. Noi vanhemmat biisit ei ole niin kauhean tuttuja enää, vaikka ovat monessa suhteessa parempia kuin uudet ja aikanaan kovia hittejä.

Rollareilta haluaisin ehdottomasti nähdä samanlaisen paketin, siinä olisi vielä reilusti 10 vuotta Rock - musiikin historiaa tohon lisää Cool
Ja Metallicaa pitää tietysti odottaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty28.06.08 19:49

Minä ostan vasta GH IV:n, sitten voin katsella näitä muitakin, kun saan soittimen, jos se vain toimii, näissä vanhoissakin. muuten sitten ostelen vasta tulevia näitä
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty07.07.08 12:50

Sepeteus70 kirjoitti:
Heh..
Hardilla onnistuin soittamaan viimeisenä Slayerin kipaleen eilen, mutta en ole saanut Lou - pomotappelua voitettua. Menee muuten aika vaikeaksi..

Tuo Lou:n voittaminen on kyl ihan syvältä. Viimeks eilen taas hetken aikaa koetin sitä voittaa, eikä tuu mitään. Jotenkin se edes "läheltäpiti" mahdollisuus riippuu niin paljon siitä, että minkä battle gemin se Lou saa ekana ja samoin minkä battle gemin itse sattuu saamaan. Ja joka kerta saa sen puol minuuttia soittaa ekana ihan lämmittelyä ennenkuin niitä gemejä alkaa ylipäätään tulemaan..

edit.
Kokeilin muuten eilen ihan randomilla livessä muutaman matsin Aerosmithia. Pari vastustajaa tuli siinä ensiksi ja kohtuu helposti ne sai hoidettua. Sit kone arpo mulle hyvän vastustajan. 3 biisiä piti vetää, minä sain valitan yhden, se toinen jannu kaks. Kohtuudella hekottelin kun vastustajan jampesteri veteli mm. Train Kept a Rollin'in menemään Hardilla lävitse 99%:sesti. Tais vissiin 4-5 virhettä tehdä koko biisin aikana. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty08.07.08 23:03

Lainaus :
Tuo Lou:n voittaminen on kyl ihan syvältä.
Sama fiilis tuli Aerosmithissä Joe Perryn kanssa extremellä. Ei taida onnistua ihan helposti.. syvältä noi pomotappelut, peli olis kyllä kivempi jos ne vois suosiolla skipata... se tosiaan tuntuu, että tarvitaan a) tuuria ja b) taitoa, jotta niistä on mitään mahkuja selvitä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty15.07.08 9:06

Takaisin alkuun Siirry alas
Darth Romak

Darth Romak


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 25.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty15.07.08 10:09

Jep, ei paha...ei ollenkaan. Tuosta uudesta Metallicasta ei tietenkään ole tietoa, mutta tuskinpa se ainakaan mikään "load re-reloaded" on. Very Happy
Ja odottelen myös sitä Metallican omaa GH-peliä. On varmasti erittäin toimiva.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty15.07.08 11:40

Ei paha ei ollenkaan.. Pitänee tosin kuunnella se ihan normitavalla ensiksi, ennen imutusta Guitar Heroon.. Tai riippuu tietysti hinnoittelusta. Jotenkin kuitenkin uskon sen olevan kohtuu suolainen..
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty15.08.08 10:00

Guitar Hero Metallica - rock!

Pakko heittää pari toivomusta biisien osalta.
Alla oleva lista ei vältämättä kuvasta mistä Metallican biiseistä pitäisin eniten, vaan nimenomaan kuulostavat siltä että haluaisin kokeilla soittaa niitä:

Fade to black
Sad but true
Enter sandman
Harvester of sorrow
Phantom lord
Sabbra Cadabra
Breadfan
Anesthesia pulling teeth
Welcome home sanitarium
Orion


Hitto että noita ku pääsis takomaan niin olisi kivaa.. Kuten varmaan huomannette, valintani ei ole suinkaan niitä nopeimpia, mutta yritin ottaa semmoisia missä olisi mukavasti vaihtelua biisin sisällä.. (lue: mitkä olisi tarpeeksi helppoja mulle! Very Happy). Ja tietysti valintaan vaikutti mistä tykkään. Noista himottaisi soittaa ehkäpäs Breadfan ja eritoten Fade to black eniten..

Kommenttia ja muita biisi toiveita? Very Happy

EDIT: Pari biisiä lisää - varmaan lisäilen mielialan mukaan vielä muutaman jossain vaiheessa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty15.08.08 13:18

Jokos toi GH metallica on saanut ihan vahvistuksen ?
Death Magnetic GH:lle sen on jo saanut.. usko kyllä vahvasti tuohonkin.
Toivottavasti ei tarvi odotella liian kauan.

Toistaiseksi sun tarttee vaan tulla kokeilemaan rockbandia, sieltä toi "santamies" löytyy.. toimii..

Sit löytyy myös:
.. and justice for all
Blackened
Ride the lightning

Aika vaikeita...
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty18.08.08 9:35

Nojoo, noi nyt onkin mättöä.. Very Happy niitä minä itseasiassa mieluummin kuuntelen, mutten kyllä mitenkään edes tahtoisi yrittää soittaa.. Sen verran on huono rytmitaju.. Very Happy Mieluummin semmoista teknistä soittelee GH:lla..

Vahvistuksesta en kyllä tiedä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty12.09.08 21:09

Täytyypäs sanoa nyt kun ekaa kertaa tuon biisilistan näkee kokonaisuudessaan tuohon GH World Touriin, että ehkäpä pienimuotoinen pettymys... Olisin toivonut hieman semmoista rajumpaa tavaraa (Hotel California?!)

http://www.v2.fi/uutiset/pelit/5196/Guitar-Hero-World-Tourin-koko-biisilista/
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty13.09.08 11:11

Samaa kamaahan toi on mitä ennenkin. Onhan siellä helmiä sioillekin...

Vaikkapa moottoripää rulaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
prodrivewrx

prodrivewrx


Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 19.06.2007

Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty26.10.08 12:31

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Guitar Hero III Empty
ViestiAihe: Vs: Guitar Hero III   Guitar Hero III Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Guitar Hero III
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Guitar Hero II

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: