Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Race Driver:GRID

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Race Driver:GRID Empty
ViestiAihe: Race Driver:GRID   Race Driver:GRID Empty07.07.08 22:52

Tuli tosiaan tämäkin hommattua, muutama sananen siis tässä vaiheessa.

Tämä on kevyt autopeli. Tarkoittaa sitä, että tässä vaan ajetaan. Ei kerätä tai tuunata tai maalata autoja. Tästä olen pari virallista arvostelua lukenut ja ne ovat kyllä aika pitkälle oikeassa. Aivot narikkaan ja kaasu pohjaan. Tämä ei edes yritä kilpailla esim. Forzan kanssa. PGR:n kanssa kilpailee ehkä erilaisuudellaan..

Ajomalli on kevyt, mutta yllättävän hyvin se kuitenkin toimii. On siinä vähän lapsuksiakin, välillä tuntuu, että auto lähtee ihan kummasti lapasesta. Vauriomallinnustakin löytyy, mutta aika paljon saa ottaa damagea ennenkuin se alkaa oikeasti vaikuttamaan ajamiseen. Varsinkin formuloilla ajaessa tämä vähän hymyilyttää.. Harva formula nimittäin kulkee ilman ensimmäistäkää siipeä kovin mukavasti Surprised
Tässä tosin kisan pystyy päättämään ajamalla kovaa seinään.

Oli vähän liian jyrkkää sanoa taannoin, että Japseissa vaan driftataan, löytyy sieltä onneksi muunkinlaisia kisoja. Ja yllätin itsenikin yksi ilta jäämällä koukkuun noihin driftikisoihin silent

Lähin vertailukohta mikä mulle tulee mieleen tälle pelille on Flatout. Meininki on vähän samanlaista. Palasia lentää kapeilla katuradoilla. Liveen en ole uskaltautunut, sen tietää jo etukäteen mitä se on. Mutta tämä voisi olla myös ihan hubaa omalla sakilla, kuten Flatouttikin.

Autoluokkia voisi tällä kertaa olla kylläkin vähän enemmän. En meinaa mitään rekkakisoja, mutta DTM, BTCC ja vaikka Australian V8 olis kivoja.. Veikkaan että hetken tätä jaksan pelata, kunnes en enää palaa..

Annetaan vaikka 7 kossupulloa kymmenestä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Race Driver:GRID Empty
ViestiAihe: Vs: Race Driver:GRID   Race Driver:GRID Empty08.07.08 8:33

Mjoo, minä olen ainakin ostamassa tämän, mutta sitten kun löytyy alelaarista. Siihen tuskin menee kauhean kauaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Race Driver:GRID
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: