Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Pelikaupat

Siirry alas 
+2
Von Wiensburgh
JohnnyBoy
6 posters
KirjoittajaViesti
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Pelikaupat   Pelikaupat Empty19.08.08 19:37

Howdy!
en parempaakaan paikkaa löytänyt tälle...

mitäs pelikauppoja te käytätte? Mä oon lähinnä ostanut anttilasta tai muusta "ei alan liikkeestä" ne vähäiset pelini mitä mulla on. Mutta kuin noi uudet xbox pelit on niin pirun kalliita niin rupesin ettimään josko jostain ulkomaan webbikaupasta sais vähän halvemmalla. eli löytyskös suosituksia?
Pitäs Madden 2009 laittaa tilaukseen...

näyttäs muuten mm Citymarketissa olevan vähän vanhemmat pelit aika kohtuuhintasia, esim orangebox noin 40€. ei oo viittinyt ostaa kun ei kuitenkaan kerkee pelaamaan Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty19.08.08 21:04

Itse voisin suositella Play.comia.

Madden maksaa 55.99 €, eli aika halpa vissiin.

Muutenkin pelit on ihan kohtuullisen halpoja. Monet pelit laskee tuonne 30-50 € hujakoille nopeasti, tai on jo julkaisussa halvempia. Voin sanoa paikan olevan luotettava. Olen tuolta jonkin verran tavaraa tilannut, ja kaikki on tullut, vielä aika nopeasti.

Suomesta ostettaessa minä käytän lähinnä Prismaa ja Sokosta, eli perus 60-70 € kamaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty20.08.08 8:54

Minä ostan lähestulkoon kaikki pelit käytettynä Myyrmannin divarista tai Savepointista. Se on melkoisen hauska juttu, kuinka porukka vie niitä myyntiin päiviä julkistuksen jälkeen.. Liekö niitä tyyppejä jotka kopioi sen pelin hakkeroidulle poksilleen tms.
toki sitten jotkut himotuimmat pelit täytyy ostaa samantien kaupasta ja tällöin olen ihan käyttänyt paikallisen Anttilan tarjontaa hyväkseni.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty20.08.08 13:26

Von Wiensburgh kirjoitti:
Itse voisin suositella Play.comia.

Madden maksaa 55.99 €, eli aika halpa vissiin.

Muutenkin pelit on ihan kohtuullisen halpoja. Monet pelit laskee tuonne 30-50 € hujakoille nopeasti, tai on jo julkaisussa halvempia. Voin sanoa paikan olevan luotettava. Olen tuolta jonkin verran tavaraa tilannut, ja kaikki on tullut, vielä aika nopeasti.

Suomesta ostettaessa minä käytän lähinnä Prismaa ja Sokosta, eli perus 60-70 € kamaa.

Juu, geneerisesti voin suositella play.comia minäkin. Olen sieltä ihan dvd aikojen alusta asti ostanut lähes kaikki leffat. Jokainen on tullut perille aina ja täysin ehjänä. Usemman kappaleen tilauksessa tuotteet yleensä lähetetään yksittäispakattuina. Tuo on hyvä veroja ajatellen. Periaatteessa kannattaa vaan pitää mielessä se, että joku kaunis päivä yhtään kalliimpi tilaus saattaa jäädä tulliin.

Niin joo tosiaan.. Itse ostan pelit joko Kampin Game Stopista tai sitten Kampin Konsolinetistä (http://www.konsolinet.fi/). Konsolinettiä olen koettanut suosia aina parhaan mukaan. En tiedä tarkalleen miksi, mutta ne myyjät on ainakin aina olleet oikein mukavia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty20.08.08 21:12

Mää ostan pelin yleensä sieltä, mistä sen haluamani löydän, Anttilasta, Prismasta tai joskus jostakin pelikaupastakin.. Divareitakin käytän jonkun verran ja esim. Prisma myy jo vanhempia pelejä tosi edukkaasti tuossa naapurissa..
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty20.08.08 22:08

kiitos näistä. Oon itekkin tilannut play.comista aikoinaan leffoja ja dokumentteja ja on myös tullut tilattua liian kallis paketti hölmöyttäni. Ihan ilonen yllätys oli kun Tulli sitten lähestyi ystävällisellä kirjeellä....

Mä laitankin ton Maddenin tilaukseen joten palataan asiaan ehkä jouluna, siihen asti pelaan oletettavasti kaikkien aikojen parasta peliä...


btw. play.comissa Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 - 25.49€
Takaisin alkuun Siirry alas
prodrivewrx

prodrivewrx


Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty26.08.08 11:44

Tuolta ostin pelin, kun kävin viime viikolla lontoossa. Suomen hintoihin verrattuna pelit saa puoleen hintaan.

http://hmv.com/hmvweb/navigate.do?ctx=1000;-1;-1;-1&pGroupID=6
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty26.08.08 12:03

Saints Row 2 49€ Play.comissa

Ylittää nippanappa tullirajan, mutta tähän asti kaikki on kotiin kaverilla tullut, vaikka on 50€ kamaa tilannut.

Itse tilasin tänään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty26.08.08 17:02

Tota, eikös toi play.com ole eurooppalainen saitti ?
Tarviiko muka eu:n sisälläkin maksaa tullia tai veroja ?

Mä tilasin telkan ranskasta€(pixmania), eikä siinä mitään tulleja kyselty. Alkoholi ja tupakkahan on erikseen, niinkuin tiedetään ja siinä peritään erikseen "valmisteveroja" suomeen tuotaessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty27.08.08 8:19

Sepeteus70 kirjoitti:
Tota, eikös toi play.com ole eurooppalainen saitti ?
Tarviiko muka eu:n sisälläkin maksaa tullia tai veroja ?
Play.com sijaitsee Jarseyn saarella, joka ei kuulu EU:n verotusalueisiin, eli ALV:n joutuu maksamaan. EU:n sisältä tilattaessa tuota ongelmaa ei ole, mutta tämän liikkeen kanssa on.

Duunikaveri on kyllä tilannut saman hintaista tavaraa samasta paikasta ja kiltisti on kotiin asti tullut.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty27.08.08 13:42

Von Wiensburgh kirjoitti:
Sepeteus70 kirjoitti:
Tota, eikös toi play.com ole eurooppalainen saitti ?
Tarviiko muka eu:n sisälläkin maksaa tullia tai veroja ?
Play.com sijaitsee Jarseyn saarella, joka ei kuulu EU:n verotusalueisiin, eli ALV:n joutuu maksamaan. EU:n sisältä tilattaessa tuota ongelmaa ei ole, mutta tämän liikkeen kanssa on.

Duunikaveri on kyllä tilannut saman hintaista tavaraa samasta paikasta ja kiltisti on kotiin asti tullut.

Jeps, juuri näin. Eli kuuluu tullialueeseen, muttei veroalueeseen. ALV:n joutuu maksamaan mikäli sen osuus on yli 10 euroa. Näin ollen peloite siitä että sen joutuu maksamaan on kaikissa tilauksissa joiden arvo on yli 45,45 egeä. Todennäköisesti tuo ei toteudu järkevän hintaisissa tilauksissa. Miettisin kuitenkin pari kertaa ennenkuin tilaan jotain hintaluokassa 100+ eemeliä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pelikaupat Empty
ViestiAihe: Vs: Pelikaupat   Pelikaupat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pelikaupat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Yleistä lätinää-
Siirry: