Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Fallout 3

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Fallout 3   Fallout 3 Empty31.10.08 12:25

Äsken tarttui mukaan otsikon mukainen painos ruokailun yhteydessä.
Millaisia fiiliksiä on herättänyt sellaisille jotka peliä ovat jo pelanneet? (Ainakin Sepe tais eilen räimiä juuri tätä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty31.10.08 13:49

Perhana mulla menee vielä kaksi viikkoa että saan tämän käsiini. Pari kaveria on jo kunnolla päässyt tahkoamaan ja kehunut oikein kunnolla peliä.

Tämä kannattaa muistaa kun peliä pelaa
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty31.10.08 15:44

Von Wiensburgh kirjoitti:
Perhana mulla menee vielä kaksi viikkoa että saan tämän käsiini. Pari kaveria on jo kunnolla päässyt tahkoamaan ja kehunut oikein kunnolla peliä.

Tämä kannattaa muistaa kun peliä pelaa


Kiitoksia vinkistä.. Luin vaan ensimmäisen kappaleen ohjeiden mukaan. Mut voisin kuvitella, että jos jostain syystä juoni pomppaa tai muuta niin ei hirveesti riemunkiljahduksia aiheuttaisi.

J
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty31.10.08 18:44

No liian aikaista sanoa vielä mitään järkevää tästä. Pari tuntia eilen tahkosin ja suoraan sanottuna alku vaikutti vähän pakkopullalta.
Mieleen tulee ensiksi oblivion pelimakaniikaltaan, karummalla ja modernimmalla maailmalla, sekä yllättävästi bioshock, vintage - viittauksineen.
Ihan viime hetkellä tajusin vasta kuinka pääsen ekaan kaupunkiin, joten siitä homma vasta alkanee..
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty03.11.08 16:18

Tuohon ylläolevaan varoitus-uutiseen on sitten hyvä lisätä vielä Vault 87, eli sinne ei tosiaankaan kannata mennä ennen kuin on sen aika. Se vetää vissiin koko pelin soseeseen ja hyppää juonta aivan perkeleesti eteenpäin. Muista vastaavista kuin Vault 87 ja Vault 112 ei ole tietoa, että haittaisi.

Itse sain tänään tilattua omani, eli varmaankin tällä viikolla pääsen jo pelailemaan....

Sormet syyhyää jo
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty06.11.08 11:15

Vähän lisää kokemuksiani:
Yllätin itseni jäämällä tähän kuitenkin koukkuun, alku kun tuntui vähän pakkopullalta. Kun peli alkoi käymään, niin huomasin viihtyväni, viihtyväni pelottavan erinomaisesti, nimittäin aika menee kuin siivillä tämän parissa.

Ja noita asioiden ratkaisumalleja tuntuu löytyvän riittävästi. Jos ei muu auta niin nikkeli toimii aina.. silloin täytyy vaan huolehtia, että sitä on riittävästi, mikä tuntuu olevan oma haasteensa.

Tallentaa kannattaa kanssa aina, automaattisiiin tallennuksiin ei kannata turvata, se oli ehkä se suurin virheeni ja turhautumista aiheuttava asia tuossa alkutaipaleella.

Tällä hetkellä harmittaa ainoastaan se, että GOW2 ilmestyy justiinsa, kun tähän on päässyt vasta sisään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty06.11.08 11:37

Minä saan varmaankin tänään oman Falloutin käsiini, ja odotan tätä kuin pikkulapsi joulua. Pakko sanoa, että en ole varmaankaan mitään peliä odottanut näin paljon kuin tätä.

Ei muuta tästä tähän hätään.....
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty07.11.08 8:41

Jees. Eli nyt on jonkin aikaa pelattu. Olen ekassa kaupungissa, Megatonnissa, ja siellä joitain tehtäviä tullut tehtyä.

Minulle ei tullut yhtään semmoinen fiilis, että peli olisi mitään pakkopullaa, kuten Sepelle aluksi, vaan tämä oli rakkautta ensi silmäyksellä. Tätä on tullut odotettua ja paljon, ja aivan täysin tuntuu lupauksensa lunastavankin. Ainakin näin alussa pelin tunnelma ja ulkoasu ovat suorastaan tyrmääviä. Alue on todella mainiosti tehty, ja pelissä on oikeasti semmoinen ydinsodan jälkeinen fiilis. Minä tykkään, mutta jätän muun ylistämisen myöhempään ajankohtaan, kunhan vain olen peliä pelannut kunnolla...

Mutta ainakin näin alussa peli on loistava...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty07.11.08 11:31

Perkele, taas syyllistyin samaan syntiin eilen, unohdin tallentaa riittävän usein, kun juonikuvio oli sen verran hektinen sillä kohtaa.
Puoli tuntia pelaamista, nippu pullonkorkkeja, aseita, kokemuspisteitä ja kaikkea muuta jännää hukkaan.. turhauduin ja sammutin koneen, kun en jaksanut lähtee räimimään juttua alusta.
Harmi kun tästä voi syyttää vain itseään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Fallout 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Fallout 3   Fallout 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fallout 3
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: