Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Wii

Siirry alas 
+2
Raato
Von Wiensburgh
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Wii   Wii Empty28.06.07 12:15

Nintendo alkaa julkaisemaan Wiille omia pikkupelejään Live Arcaden lailla.
Tähän asti Wiille on pystynyt lataamaan vanhoja ja Wanhempia pelejä NES:ilä, SNES:iltä, N64:lta, Megadrivelta ja Turbografx-laitteelle aikoinaan tehtyjä pelejä. Mukavaahan se on saada uusia pikkupelejä, kunhan vain on hinnoiteltu sopivan alhoiseksi.

Uutinen KonsoliFinissä


Viimeinen muokkaaja, pvm 09.07.07 12:58, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty28.06.07 14:41

monologi alkoi? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty28.06.07 14:42

Jep Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty28.06.07 14:48

Hehe, näitä onkin odotettu Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty29.06.07 13:10

Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty29.06.07 13:13

Linkki ei ihan pelitä, mutta ei, mitään ei ole hajonnut Very Happy

Ehkä sitten kun pääsee valomiekkailemaan voi sattua vahinkoja, jos oikein alkaa jedeilemään
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty29.06.07 13:20

Korjasin linkin just..
Ja tuo valomiekkailu, se kuulostaa pelottavalta touhulta Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty10.07.07 21:44

Aloitetaan kolmen valon innoittamana monologin seuraava aste:

Wiille tulevia ja hankittavia pelejä alkaa tulemaan pikkuhiljaa.
Nyt perjantaina menen hakemaan Resident Evil 4: Wii edition-pelin. Jonkin verran peliä ollaan kehuttu, ja mikäs siinä Zombeja lahdatessa. Kerrpn lisää sitten kun olen pelaamaan päässyt.

Loppuvuodesta on tulossa vielä toinen Resident Evil - Umbella Chronicles. Tämä peli on aivan uusi, ja on enemän semmoinen valopyssypeli. Vaikuttaa kiinostavalle.

Metroid Prime 3 ilmestyy sitten viimeistään jouluksi. Se on varmasti odotetuin peli minulla Wii:lle.

Sitten vielä on uutta Mariota tulossa jossain vaiheessa, uusi Zelda on tekeillä, Pokemonia sun muita. Kyllä sille alkaa kohta tulemaan kunnon pelattavaa, ja siitä olen innoissani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty11.07.07 20:41

Nyt käynnissä olevat messut ovat antaneet paljon kaikkea kivaa ilmi Wiille.

Yksi on Zapper-valopistooli jota voi käyttää ainakin minun paljon odottamassa Residen Evil: Umbrella Chroniclessa. Olihan tämä odotettavissa, mutta paljon olenkin odottanut. Alkaa varmasti Wiille tulemaan pelejä, joita varten melkein laitteen ostin.

Peleistä odotettuja on myös Marraskuussa ilmestyvä Super Mario Galaxy, Mario Kart (verkkopelillä) ja Metroid Prime 3: Corruption.
Lisäksi hankintalistalle alkaa tippumaan paljonkin Wii-pelejä esim. Resident Evil 4: Wii edition jonka menen ostamaan nyt perjantaina, syksyllä ilmestyvä Super Paper Mario, Uusin Dragon Quest ja Uusi Mortal Kombat.

Eli alkaa vissiin pääsemään Nintendo pikkuhiljaa kunnolla vauhtiin.
Jo on aikakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty13.07.07 10:49

Nyt sitten kipuun ja särkyyn piti mennä ostamaan lääkettä.
Kävin aamulla ostamassa kaupasta Residen Evil 4: Wii Editionin ja Mortal Kombat Armagendonin.

Eiköhän noilla mene huoltoprosessin odotus hieman paremmin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty13.07.07 22:42

No luulis.. Joskus olen itekkin miettinyt kyseistä laitetta.
Tosin se on aina ollut vaan sellainen hetkellinen ohimenevä pohdinta..
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty14.07.07 12:10

Se voisi olla kyllä ihan kiva vempain mutta sitten taas on jo boxi ni mitä sillä sitten. Olis vaan hölmön näköistä heilua kotona ees taas valkonen halko kädessä. Sitä voi tehä kun menee pihalle ja ottaa puu palikan kätee scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty15.07.07 23:54

Nyt on sitten pelattu jonkin verran molempia uusia pelejä, mutta sen verran kiirettä on pitänyt, että ei ole kauhean syväluotaavaa analyysia tehdä kummastakaan.

Mortal Kombat Armageddon on ... no se on Mortal Kombat, niin hyvässä kuin pahassa. Minun mielestäni kyseessä on kuitenkin paras tappelupelisarja, mitä löytyy, eli kaiken maailman Tekkenit ja Dead Or Alive suksikoon suohon minun puolestani, MK jyrää. Ja niin tekee tämäkin peli. Aivan tavallinen Mortal Kombat, jossa on vain yli 60 pelattavaa hahmoa. Mukaan on ympätty myös "seikkailupeli" ja Mikroautoilua tyyliin Mario Kart (okei, aivan täytettä). Taistelua on parissa pelimuodossa (Arcade ja jo jokin kestävyys-matsi eli aina tulee uusi vastustaja kun vanha tippuu.) Pelissä saa tehtyä oman hahmon aika täydellisesti. Kaikki asiat ulkomuotoon saa määriteltyä, kaikki liikkeet saa valita komboineen, erikoishyökkäykset ja aseen. Minulla on tässä pelissä pelattavana hahmona hienossa keltaisessa puvussa potkiva ja katanaa heilutteleva Beatrix Kiddo eräästä Kill Bill elokuvasta. Oli hauskaa nysvätä semmoinen Very Happy
Peli on suorastaan loistava minun makuuni, eli Mortal Kombat veteraanin unelma (minulla on ollut kaikki MK:t ykkösestä lähtien, mitä vain minun konsoleille on koskaan ilmestynyt [SNES, N64, PS2, Cube, XBOX ja Wii]) Toivottavasti nyt X360 saa jossain vaiheessa omansa. Olisi kiva nähdä yksi Mortal Kombat HD-resoilla. Tulee tai on tulematta, niin tämä on rautaa.

Resident Evil 4: Wii Edition ... Jeps. Minulla ei ole todellista kokemusta Resident Evileistä, olen ainostaan joskus nähnyt pari minuuttia kun Romak pelasi jotain Resiä PS1:llä joskus muinoin. Odotin itse lähinnä Silent Hill kokemusta (en ole Silent Hillejäkään pelannut muita kuin kakkosta, ja ykkösen ole nähnyt päällä). Kieltämättä tunne on saman kaltainen. En ole kauhean paljon ehtinyt tätä kokeilemaan, kun kuitenkin tämä vaatii hieman enemän paneutumista, kuin MK. Jonkin verran olen toki pelannut. Ampuminen on kieltämättä kivaa, kun itse tähtää, eikä vain väännä tatista. Ja mukava homma on kanssa se, että tämä ei kuitenkaan ole räiskintää, vaan selviytymistä. Saa nyt nähdä miten toimii pidemmän päälle. Pari huonompaa kommenttia pitää antaa kahdesta asiasta:
Ei minkään tapaista "Streiffaamista", eli sälliä ei saa kulkemaan sivuttain ollenkaan. Jos haluaa katsoa sivulle samalla kun kulkee eteenpäin, pitää painaa ristiohjaimesta sivulle. Ei kaikkein helpoin homma, jos haluaa katsoa äkkiä vaikka johonkin puuvajaa sisälle ja samalla olla valmis ampumaan, mutta eiköhän tuohon hyvinkin totu ajankanssa.
Toinen: Capcomista kun puhutaan sekä samalla Zombeista ja ampumisesta, niin mikä tulee ekana mieleen (ainakin minulla)? Tallennuspisteet. Ei saatana niiden kanssa saa vielä jonkin aivohalvauksen. Olen pelikellon mukaan pelannut muistaakseni parisen tuntia, niin olen löytänyt noita tallennuspisteitä oikein kaksi. Ok, siinä on mukana hieman alun videota sun muuta eikä äksöni ole ollut mitenkään hirvittävää vielä, mutta kuitenkin. Pahoin pelkään, että noiden kanssa voi palaa käpy vielä pahasti jossain vaiheessa. Minä en ole tallennuspiste-ratkaisun ystävä.
Kyllä Resikin vaikuttaa vallan pätevältä pläjäykseltä, ei voi oikein pahaa sanoa. Eli ainakin ensivaikutelma on hyvä.

Kyllä voi sanoa, että nyt alkaa olemaan Wii:lle hyviä pelejä, ja lisää tippuu koko ajan. Nyt ei enää kaduta koneen osto Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty06.11.07 10:08

Nyt sitten taas pitkästä aikaa tuli hankittua uusi peli Nintendon laitteelle: Metroid Prime 3. Peliä on pelattu ekaa kenttää jonkin verran, ja ei voi muuta sanoa että PARHAUTTA. Tätä varten olen Wiin ostanut, ja ei pettänyt. Räiskintä itse tähtäämällä on kyllä sitten kivaa. Mukana on paljon muutakin, johon tuota liikkeentunnistinta käytetään, esim nappien painelua, kahvojen vääntämistä ja kilpien ja ovien pois repimistä.

Kauhean syvällistä analyysiä en voi vielä antaa (jos ketään nyt edes kiinostaisikaan), mutta kaipa sitä jossain vaiheessa voi taas lisää rustata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty20.11.07 9:48

Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty20.11.07 17:44

Aivan klassikko tavaraa.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty21.02.08 10:19

Tuleekohan pahasti sanomista jos ostas vaimolle Wii fitnesin?
http://www.digitoday.fi/viihde/2008/02/21/Wii+Fit+julkaistaan+25.+huhtikuuta/20085298/66?rss=6

Ei, älkää ymmärtäkö väärin! Tarkotus on tietysti lisätä vain omaa peliaikaa boxilla, kun wii on liitettynä olohuoneen telkkariin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty21.02.08 13:00

Eikai mistäs sellasta tulis Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty19.05.08 21:47

JohnnyBoy kirjoitti:
Tuleekohan pahasti sanomista jos ostas vaimolle Wii fitnesin?
http://www.digitoday.fi/viihde/2008/02/21/Wii+Fit+julkaistaan+25.+huhtikuuta/20085298/66?rss=6

Ei, älkää ymmärtäkö väärin! Tarkotus on tietysti lisätä vain omaa peliaikaa boxilla, kun wii on liitettynä olohuoneen telkkariin...

Ei meidän vaimokkeelta ainakaan tullut - päinvastoin on ollut oikein tyytyväinen. Fitissä ei mitään kovin hc jumppaa löydy vaan semmoista kevyttä liikkumista ja tasapainoilua. Toisaalta taas, kyllä tuo hiukan on joutunut keventämään vaatetusta, ku on tuo noita jotain hommia tehnyt. Ainut mitä voisi jumppamielessä moisesta toivoa olisi joku 'ohjelma' mikä pitäisi vetää läpi, nyt taitaa olla niin että joutuu valitsemaan vapaavalintaisesti seuraavan aktiviteetin edellisen loputtua. Pelaamisen edistyessä uusia pelejä / jumppajuttuja sitten aukeaa sieltä. Ei ole tosin tullut mulle lisää peliaikaa XO:lle, ku olen ihastunut tuohon WIIhin.. Sen Fit pelin mukana tullut mäkihyppy on aivan timantti. Käsikin on ihan jumissa tenniksen ja keilauksen takia. (tulee sports pelin mukana mikä toimitetaan taasen WIIn mukana)

Jaamex kirjoitti:
Olis vaan hölmön näköistä heilua kotona ees taas valkonen halko kädessä. Sitä voi tehä kun menee pihalle ja ottaa puu palikan kätee scratch

Sitä se onkin. Meinasin nyrjäyttää nilkkani illalla ku tulin koiraa ulkoiluttamasta ja tulin takas kotiin takapihan kautta. Vaimo oli jättänyt sälekaihtimet auki ja näin jo parkkikselta asti ku se huljutti lantiota edestakaisin kädet ylhäällä - olin että mitä helvettiä se on saanut päähänsä, vai onko pirkule löytänyt mun kätkön ja maistellut miun sieniä.. Pari askelta eteenpäin ja niin tietenkin. Sehän heilutti hulahulavannetta Fit pelissä.. Kelatkaa minkä näköstä se on ilman niitä vanteita..

Menin kotiin ja laitoin sälekaihtimet kiinni. Ettei naapuri nyrjäytä nilkkaansa ohikulkiessaan.

Mutta summasummarum, ohjaimet menee selkärankaan välittömästi. Oikeasti aivan välittömästi. Olin yllättynyt. Katotaan ny jos joskus ostaisi jonkun oikeankin pelin tuolle, ettei ihan kokonaan emännän jumppakaveriksi jäisi.
Ensi kokemus on että oikein lystikäs ränkylä, mutta katsotaan nyt kauan jaksaa minua kiinnostaa - vai jääkö semmoiseksi, että kun alkuinnostus on ohi niin alkaa keräämään pölyä. Toivottavasti edes vaimo jaksaa moista sitten käyttää, häntä varten kuitenkin moinen hankittiin.. (seliseli) elephant
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty19.05.08 22:55

Mjoo, minulla ei tuosta Fitistä ole kokemusta, mutta ostin tässä kesäloman kunniaksi Wiille Mario Kart Wiin ja Super Mario Galaxyn. Ennen noita hankintoja oli taas päässyt käymään niin, ettei paljon ollut ehtinyt Wiillä pelaamaan, mutta nyt taas vaikka ostin samaan aikaan noiden pelien kanssa tuon GTA:n Boxille, olen Wiillä pelannut enemän.

Minä Raato suosittelen, että ostat sille ainakin tuon Galaxyn ja Zeldan (osanimellä Twilight Princess kulkee). V tykkää aivan varmasti sen verran tunnen kuitenkin sen pelimieltymyksiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty19.05.08 23:01

No juu tuo Zelda nyt kyllä hiukan kiinnostaisi, sen verran nähnyt ja katsellut kun sinä / vaimo pelailee sitä tuota, mikähän se oli se cuben versio siitä Zeldasta (Wind jotain), niin se oli kyllä seikkailupelien aatelia. Itsehän en kyllä sitäkään ole edes kokeillut.. Mutta kaikessa innovatiivisuudessaan se oli kyllä ilahduttavan erilainen. Joskus täytyy kokeilla kyllä tuota uunituoretta versiota. Kevväämmällä sitten..
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty20.05.08 8:26

Raato kirjoitti:
Sehän heilutti hulahulavannetta Fit pelissä..Kelatkaa minkä näköstä se on ilman niitä vanteita..
Joo, oli meillä hauskaa kun puskasta kateltiin vaimokkeesi lantionvatkausta....

Yllätyin kovin kun viime viikolla vaimo ehdotti Fit:in hankkimista. Kai se täytyy, ei muuten mutta se mäkihyppy...
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty21.05.08 7:29

Tuo Fit on siitäkin mainio, että se toimii käyttäjän painon mukaan. Tämä kävi ilmi ku annoin Pojan kokeilla mäkihyppyä, niin siitä ei tullut yhtään mitään vaikka tekniikka näytti olevan kunnossa näin niinkuin muutaman vuoden maajoukkuevalmennus kokemuksen myötä sanottuna.

Tästä viisastuneena tehtiin pojalle oma Mii (Profiili), ja käynnistettiin Fit - se kalibroi laudan ja muut tiedot uudelle profiilille. Johan alkoi ukko lentämään mäessä. Smile
Eli lauta toimii niin sanotusti puoleettomasti eri painoisille ihmisillle. (meiän pikku-ukko painaa ~20kg ja minä ~80kg) Paitsi että yli 150 kiloisia siihen ei saa mennä..
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty22.05.08 12:24

kovan hehkutuksen vuoksi nappasin eilen laudan mukaan kaupasta. puolen tunnin kokeilu oli kyllä pienoinen pettymys. varmasti paranee promillien myötä, mutta muuten hieman onnettomalta vaikuttaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty22.05.08 13:07

JohnnyBoy kirjoitti:
kovan hehkutuksen vuoksi nappasin eilen laudan mukaan kaupasta. puolen tunnin kokeilu oli kyllä pienoinen pettymys. varmasti paranee promillien myötä, mutta muuten hieman onnettomalta vaikuttaa...
Tämä tarkoitus onkin enemän olla liikuntamuoto meillä huonokuntoisille pelinörteille (johon ainakin itseni lasken, en välttämättä teitä muita), ei niinkään peli Very Happy Kuulemma jotkin pelimuodot toimivat jopa seurapeleinä, mutta tosiaan tarkoitus tuolla on vain liikkua ja hikoilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Wii Empty
ViestiAihe: Vs: Wii   Wii Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Wii
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - Muut-
Siirry: