Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Project Gotham Racing 4

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Project Gotham Racing 4 Empty
ViestiAihe: Project Gotham Racing 4   Project Gotham Racing 4 Empty01.08.07 8:26

Kohta se jo ilmestyy, eli 7. syyskuuta.

Hieman ristiriitaisin tuntein odotan. Aivan älyttömän kiva uudistus kolmoseen nähden on nuo säätilat. On kirkkaan päivän ja yön lisäksi myrskyä, sumua, lunta ja jäätä. Voin kuvitella jokin yökisa lumisateessa. Kieltämättä varmaankin aika hektistä, eteenkin jossain Nurburringillä.

Kaksi asiaa vain kaihertaa, jokin verran:

1: Onko hitaampia autoja? Minä tykkään pelata joskus niillä hitaammillakin autoilla, eikä vain niillä Super-autoilla, jotka menee miljoonaa. PGR2:ssa oli loistava autokokoelma, mutta ei vain sopivasti tasapainoitettu. Joten pliis, iso kasa autoja, osa hitaampia ns. perusautoja ja siten, että kaikilla pärjää Livekisoissa, edes jotenkuten. Pliis.

2: Moottoripyörät. Miksi? Oliko nämä pakko tunkea mukaan?
Alkuun tämä vaikutti totaaliselta kuolemantuomiolta peliä kohtaan, mutta nyt olen alkanut hieman lämmetä ajatukselle. Ei niin, että olisin näitä pyöriä yhtään tähän kaivannut, mutta kaipa ne nyt menee.

Mutta kaipa tämä tulee ostettua. Ihmetyksen aiheena on hieman vain se, että onko tällä elinikää Forzan jälkeen? Lähinnä ajattelen tätä elinikää ADS:n Livepelinä? Onko moni ostamassa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Project Gotham Racing 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Project Gotham Racing 4   Project Gotham Racing 4 Empty01.08.07 10:54

Hmm.... Tuota voisi harkita, tosin voi olla että on muitakin mielenkiintoisempia pelejä mitä voisi ostaa... mutta katsellaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Project Gotham Racing 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Project Gotham Racing 4   Project Gotham Racing 4 Empty01.08.07 13:07

Tavallaan tämä kiinnostaa, mutta onko pöly laskeutunut jo Forzan jäljiltä?
Ei vielä ainakaan ole mulle tullut semmoista "must have" fiilistä tähän.
Olkoonkin, että säänvaihtelu voiskin olla hauskaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Project Gotham Racing 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Project Gotham Racing 4   Project Gotham Racing 4 Empty02.08.07 12:57

Vielä on tuota Forza kärpästä jäljellä, joten en ainakaan itse ole ihan hetkeen ostamassa pgr4:sta.
Tosin tämäkin voi tässä muuttua joskun forzaan kyllästyy..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Project Gotham Racing 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Project Gotham Racing 4   Project Gotham Racing 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Project Gotham Racing 4
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: