Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Peli-illat

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Peli-illat Empty
ViestiAihe: Peli-illat   Peli-illat Empty14.12.07 10:51

No perkele, minnekkäs meidän traditionaalinen peli-ilta on häviämässä?
Ei tuollaista perinnettä voi minnekkään kadottaa.

Henkilökohtaisesti oon sitä mieltä, että mulle ei juurikaan ole väliä pelillä tai päivällä, kunhan pelattais porukalla edes kerran viikossa..
Joka kerta on ollut hauskaa ja lystiä Smile

Jos torstai on huono päivä, niin vaihdetaan.. tai pelataan eri viikoilla eri päivinä niinkuin kaikille sopii.. Ja jos GoW ei nappaa, niin kokeillaan jotain muuta..

Kenelläkään ei voi olla niin kiire, ettei paria tuntia ehdi joku päivä viikosta käyttämään yhteiseen pelailuun.. tai jos on, niin priorisoikaa uudestaan, stana!
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Peli-illat Empty
ViestiAihe: Vs: Peli-illat   Peli-illat Empty14.12.07 15:01

Stana! I AGREE!

Olin melko masentunut eilen ystävieni kanssa ko jäi taas pelit pelaamatta..
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Peli-illat Empty
ViestiAihe: Vs: Peli-illat   Peli-illat Empty14.12.07 22:03

Minulla ei sinänsä ole päivällä väliä. Minulle käy torstai hyvin. Nyt minulla on ollut hieman teknisiä ongelmia,eli Live ei anna olla kirjaantuneena sisään minuuttia tai kahta pidempään (ongelma on työn alla, kohta pitää saada kuntoon.) Mikrofonin kunnosta ei ole juuri nyt tietoa, pitää kokeilla, jos se toimii.

Minulla on isoin ongelma tuo peli. Minä en viitsi alkaa painostamaan muita ostamaan uutta peliä koska minua ei kiinosta pelata vanhaa. Mutta tässä taas voin sen kertoa: Minä en jaksa pelata GoWia ainakaan johonkin aikaan. Minua itseäni kiinostaa todella paljon tuo CoD4 verkkopelinä, eli sitä voisi ainakin minun mielestäni alkaa pelaamaan.

Muutenkin on ollut hieman ... ongelmia ... tässä lähiaikoina, sanotaan vaikka motivaation kanssa. Lupaan skarpata paremmin, kunhan vain saan tuon teknisen ongelman kuntoon, niin sitten olen taas valmis pelaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Peli-illat Empty
ViestiAihe: Vs: Peli-illat   Peli-illat Empty15.12.07 0:20

Juu, masentuneita oltiin täälläkin. Pelillä ei niin väliä mulle, pelataan vaikka track&fieldiä ja "keskustellaan" kavereiden kanssa.
GOW toimii mulle ihan mainiosti ja varmaan ehkäpä hankin ton COD4:senkin, mutta jos lopputulos on sama kun edellisen version kanssa, niin mielummin pidättäydyn ihan perusgowissa... ei kai se kaverin räiskiminen siitä sen kummemmaksi muutu.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Peli-illat Empty
ViestiAihe: Vs: Peli-illat   Peli-illat Empty15.12.07 3:01

Sepeteus70 kirjoitti:
ehkäpä hankin ton COD4:senkin, mutta jos lopputulos on sama kun edellisen version kanssa, niin mielummin pidättäydyn ihan perusgowissa... ei kai se kaverin räiskiminen siitä sen kummemmaksi muutu.

Siinä pitäis olla just se mahdollisuus, että mennään koko lössi porukalla samalle puolelle liveen hakkaamaan vastustajia.. Eli käytännössä sellainen uudistus mikä on todella hyvä.. Uusia vastustajia mitä luultavammin joka kerta mut omat rintamatoverit pysyy samoina..
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Peli-illat Empty
ViestiAihe: Vs: Peli-illat   Peli-illat Empty15.12.07 3:03

Ja masentuneista tovereista sen verran, että kävin eilen ihan varta vasten kaupassa peli-iltaa ajatellen, hakemassa mukaan viikonlopun punaiset ystävät.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Peli-illat Empty
ViestiAihe: Vs: Peli-illat   Peli-illat Empty18.12.07 13:25

No hitto itellää ollu viime aikoina vähän kiireitä ei oo oikee kerenny, mutta tällä viikolla olen mukana vaikka talo ympärillä palais...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Peli-illat Empty
ViestiAihe: Vs: Peli-illat   Peli-illat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Peli-illat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Saarnatuoli-
Siirry: