Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kotiteatteri-sarjat

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotiteatteri-sarjat Empty
ViestiAihe: Kotiteatteri-sarjat   Kotiteatteri-sarjat Empty04.01.08 11:20

Mjoo, nyt sitten saan vihdoinkin äänentoiston kuntoon.
Vaimo meni sitten yllättämään ja ostamaan mulle kaipaamani virittimen, JVC RX-5062. Hyvin tuntuu jymisevän ainakin 2.1:nä. Ihan jännittää laittaa Call Of Duty 4 sisään ja alkaa pelaamaan kun saan noi laitteet kuntoon.
Ainoa huono puoli tuntuu olevan tuon Samsuin Subbarin kanssa. Joka kerta kun siitä nappaa virrat pois, se jostain syystä nollaa äänet, eli tarvitsee siitä säätää erikseen ääntä kovemmalle aina kun sen laittaa päälle. Pitää harkita jossain vaiheessa ehkä uuden Subbarin ostoa.

Kajarithan minulla olikin valmiina, kun joskus vuonna nakki sain Raadolta Samsuin kotiteatterisarjan. Siitä oli se vahvistinosa paskana, joten surroundia en koskaan saanut, mutta nyt saan. Kipin kapin pitää mennä piuhakauppaan ostamaan optinen kaapeli vielä, niin sitten jymisee kunnolla.

Nyt sitten onkin kotilaitteet kunnossa, kun on teräväpiirtoa ja ääntä ja pelikoneita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotiteatteri-sarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kotiteatteri-sarjat   Kotiteatteri-sarjat Empty04.01.08 13:17

mulla on muistaakseni yksi yksimääräinen passiivi subbari jota voisit kokeilla.. se jäi tosta mun edellisestä kotiteatterisarjasta..

usko on mennyt noihin 'valmiisiin' sarjoihin.. siis enhän mä mitään äänenlaadullisesti niiltä ole ikinä odottanutkaan ko on korvat muutenkin paskana, mutta olisihan se suotavaa ettei ne nyt hajoaisi vuodessa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotiteatteri-sarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kotiteatteri-sarjat   Kotiteatteri-sarjat Empty04.01.08 13:30

Raato kirjoitti:
mulla on muistaakseni yksi yksimääräinen passiivi subbari jota voisit kokeilla.. se jäi tosta mun edellisestä kotiteatterisarjasta..

Joo, jos se sulla kerää vain pölyä, niin voisi sitä koittaa, jos se vaikka toimisi paremmin. Vähän ärsyttää aina alkaa säätämään sitä Subbaria sen omalla käykosäätimellä... Ei se nyt iso vaiva ole, mutta ärsyttää kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
baqu

baqu


Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 28.12.2007

Kotiteatteri-sarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kotiteatteri-sarjat   Kotiteatteri-sarjat Empty14.04.08 19:21

nonii.. oon ostamas uutee kämppää kotiteatteria.. mitä ootte mieltä: valmispakettikotitetteri vai itekasailtu? oon miettiny budjettia 1000e-1500e

ja jos nyt tiedätte jotaa HYVIÄ valmiskotiteattereita ni antakkee vinkkejä.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Kotiteatteri-sarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kotiteatteri-sarjat   Kotiteatteri-sarjat Empty14.04.08 19:55

Riippuu käyttötarpeesta, tilasta jne.

Mulla menee kotiteatteri vähän hukkaan, kun tila on pieni ja naapuri seinän takana. Ja olohuoneeseen ei voi sitä viritellä, kun siellä katotaan vaan saippuasarjoja. Joku edullinenkin valmissatsi ajais pelihuoneessa asiansa.

Eiköhän tolla budjetilla kykene kasaamaankin ihan kohtuullisen paketin. Vaikka kaiuttimiinhan sitä rahaa pääasiassa kannattaa laittaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotiteatteri-sarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kotiteatteri-sarjat   Kotiteatteri-sarjat Empty29.04.08 7:39

baqu kirjoitti:
jos nyt tiedätte jotaa HYVIÄ valmiskotiteattereita ni antakkee vinkkejä.. Smile

Tämä menee vähän yli sun budjetin, mutta... mutta.. haha, nojoo, katso itse.. Very Happy Video alla esittelee hienosti mihin vempain pystyy ;D

http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=2493
Takaisin alkuun Siirry alas
baqu

baqu


Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 28.12.2007

Kotiteatteri-sarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kotiteatteri-sarjat   Kotiteatteri-sarjat Empty03.05.08 20:48

juu Smile aika vempele..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kotiteatteri-sarjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kotiteatteri-sarjat   Kotiteatteri-sarjat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kotiteatteri-sarjat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Hifistely-
Siirry: