Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Tietojenkäsittelyvehkeet...

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty09.02.08 21:30

Käväsin hakemassa tänään läppärin ittelleni, alko kyllästyttää toi vanha pöytämylly joka pitää valitusta aina kun sen avaa..
Ja duunissakin rupesivat paskantelemaan tietoturvajutuista. Ei pääse enää näille sivuille duuniverkosta Twisted Evil Taitaa olla epäeettistä materiaalia täällä.

Tää on kyllä muuten ihan jees, mutta pari tuntia on asenteluissa kulunut. Plug and Play my ass..
Tosin ei se haittaa niin kauan kun on asennuskaljoja jäljellä.

Ostin samalla wlan reitittimen himaan.. sen kanssa sitä aikaa palaa.. Mutta nyt voi boksin kantaa vaikka alakertaan tarvittaessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Vs: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty10.02.08 12:21

Minä olen kanssa miettinyt, että "kohta" lähtee toi pöytäkone vaihtoon ja ostan läppärin. Mäkkiä olen itse hieman miettinyt, mutta ei ole vielä tuo vaihto aivan ajankohtainen... Kai.

Hinku läppäriin on kova. Voisihan minä tietysti alkaa kantamaan duunikonettakin kotiin aina välillä, mutta ei sitä jaksa, kun ei se kuitenkaan ole "oma"...

Onneksi minulle ei ole tullut näille sivuille estoa duunista. Hyvin on tähän asti toiminut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Vs: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty10.02.08 18:40

Jep, konttorilta en pääse näille sivuille. Asiakkaiden verkosta kyllä..

Tulipas vedettyä reilumminkin niitä asennuskaljoja.. nyt menee sinne erään toisen ketjun alueelle vahvasti.

Tää on Acerin läppäri AMD Turion prossulla, 3Gigaa keskusmuistia ja 250 Giganen kovalevy. Ja visvaVista.. tuntuu ihan hyvältä peliltä, mutta näyttö ei oo mikään huippu. Jostain se edullisuus tulee..
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Vs: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty10.02.08 19:23

Oikein.kyllä toi wlan on huippu ei tarvi enää puhelinta paskalle mentäessä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Vs: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty10.02.08 20:40

Sepeteus70 kirjoitti:
250 Giganen kovalevy

Laskelmieni mukaan sinne mahtuu siis noin ~350h tuntia hydrauliikkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Vs: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty16.02.08 23:08

Sepeteus70 kirjoitti:
Käväsin hakemassa tänään läppärin ittelleni

Tämmönen pitäisi saada.. Very Happy
Tietojenkäsittelyvehkeet... Tee-se-itse-mobiilitoimisto
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Vs: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty17.02.08 16:42

Tota voi jo hyvällä syyllä kutsua "kannettavaksi" tietokoneeksi.

Tosin näytöstä päätellen kyseessä lienee trikkikuva, en ainakaan nää akkuja missään tuossa paketissa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Vs: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty17.02.08 19:47

Mitä akuilla tekee ku ton virityksen kantava rakenne on jeesusteippi.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty
ViestiAihe: Vs: Tietojenkäsittelyvehkeet...   Tietojenkäsittelyvehkeet... Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tietojenkäsittelyvehkeet...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Hifistely-
Siirry: