Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 GTA IV

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

GTA IV Empty
ViestiAihe: GTA IV   GTA IV Empty06.05.08 14:08

Laittakaas nyt pelanneet vähän kommentteja, pitääkö hypetys paikkaansa?
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

GTA IV Empty
ViestiAihe: Vs: GTA IV   GTA IV Empty06.05.08 14:43

Vähän oon pelannut jo.. Peliaika taitaa olla noin 2h.
Odotin, että kyseessä on ihan jees peli, mutta silti se on yllättänyt aika tavalla. Tarinamoodi vaikuttaa erittäin lupaavalta. Samoin kuin kaikki sivutouhut mitä siinä voi puuhastella omaan tahtiin. Monet asiat on hiottu viimeisen päälle ja huomaa aika ajoin äimistelevänsä kuinka hieno oivallus jokin asia on..

Hirveän tarkkoja analyysejä en osaa vielä sanoa, muutenkuin että suosittelen. Jos tykkäs Saintsista, niin tykkää tästäkin (vaikkakin hahmoa ei voi customoida ja/tai valita vapaasti). Pitkälle samoja elementtejä löytyy luonnollisesti molemmista peleistä.

Jos jotain miinusta pitää sanoa, niin mulla ainakin ne jalalla liikuttaessa olevat kontrollit vie aikaa oppia. Jotenkin tuntuu, että aika ajoin mätkii ihmisiä koko ajan ohi ja kamera välillä pyörii omituisen oudosti. Autolla liikuttaessa taas käsijarru tuntuu kohtuu luonnottomalta. Varmaankin nämä jutut johtuvat mun rähmäkäpälistä ja ajan myötä olo tuntuu kotoisemmalta.

Grafiikka oli myös tavallaan pienoinen pettymys. Tätä ei pidä käsittää väärin. Grafiikka on erittäin hienoa, mutta jotenkin odotusarvo oli ehkä astetta korkeampi. Cinematic -muoto ajaessa on erittäin upea - tosin vaikeuttaa sitä hallittavuutta paljon kun kamera liikkuu missä sattuu.

Sepen kanssa juteltiin siitä kun GTA on saanut kaikkialla ihan käsittämättömän kovat arvostelut.. Tyyliin 98-100%. Todella hieno peli kyllä on ja varmasti monet ässät on vielä paljastumatta. Sarja on myös entuudestaan tuttu ja jokaiseen versioon koukussa olen ollut.. Siltikään en missään nimessä sanoisi että parempaa ei voisi olettaa.

Sellaisia ajatuksia näin äkkiseltään
Takaisin alkuun Siirry alas
baqu

baqu


Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 28.12.2007

GTA IV Empty
ViestiAihe: Vs: GTA IV   GTA IV Empty06.05.08 18:34

Joo voin yhtyä jayn puheisiin, olen ite pelannu nyt tommoset 20% pelistä ja vaikuttaa uskomattoman hyvälle. Muutos edelliseen GTA julkasuun on huomattavissa hahmon käsittelyssä ja grafiikassa.

Hahmon ja ajoneuvon liikuttelu ajan myötä luonnistuu kun tarpeeks kaupungissa pyörittelee.. live peliä olis mukava päästä räimimään porukalla jahka porukka pelin hankkii..

Ei kyllä menny rahat hukkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

GTA IV Empty
ViestiAihe: Vs: GTA IV   GTA IV Empty06.05.08 20:34

Mjoo, mulla onkin tämän Collectors Edition varauksessa Verkkokaupassa, eli haen kunhan vain fyffeä ilmaantuu jostain. Tämän hetkinen toive on, että saisin torstaina haettua, mutta viimeistään ensi viikon torstaina sitten haen kun palkka tulee.

Tätä on odotettu, mutta firman palkan laskijat ryssivät sen verran pahasti, että viivästyi hankinta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

GTA IV Empty
ViestiAihe: Vs: GTA IV   GTA IV Empty08.05.08 12:58

Nappasin eilen kaupasta mukaan.. "ekasta erästä ei riitä kaikille" - my ass. Prisman hyllyt notkuivat noita, vai lienevätkö jo saaneet lisää.

Liian aikaista nyt vielä kommentoida oikeastaan yhtään mitään järkevää..
Mä en vaan pidä noista itä-eurooppalaisista niin kovasti, että haluaisin kuulua siihen sakkiin. Siltä osin ehkä vähän turhankin realistinen toi aloitus, mistäs muualta se kriminaalisakki tulisi..

Miksei Niko Bellic muuten vois olla vaikka suomalainen, esim. Niklas Pesonen? Uskottavaa? No ei, mutta tarviiko pelin olla?

Ja itse en ainakaan tahdo saada noista dialogeista oikein selvää, kun mukana ei oo tekstitystä. En tiedä onko siihen joku optio.. palataan asiaan myöhemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

GTA IV Empty
ViestiAihe: Vs: GTA IV   GTA IV Empty08.05.08 16:10

Sepeteus70 kirjoitti:
Ja itse en ainakaan tahdo saada noista dialogeista oikein selvää, kun mukana ei oo tekstitystä. En tiedä onko siihen joku optio.. palataan asiaan myöhemmin.

On.. Start->Settings->Joku setting->Subtitles On

Huomannut itsekkin toimivaksi, varsinkin jos ei halua telkkua kovalla luukuttaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





GTA IV Empty
ViestiAihe: Vs: GTA IV   GTA IV Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
GTA IV
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: