Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Firman sekoilut

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Firman sekoilut Empty
ViestiAihe: Firman sekoilut   Firman sekoilut Empty14.05.08 13:19

Perkele.

Alkaa oikeasti ottamaan pattiin tän mun firman luotettavuus.

Minähän olen eräällä teleoperaattorilla töissä, mutta palkan maksaa yksi rekrytoitifirma, joka on vuokrannut minulle yhdelle yritykselle, joka taas palkkaa minua konsulttina teleoperaattorille.

Minulla oli tuossa jonkin aikaa sitten talviloma, ja eivätpä maksaneet ollenkaan lomarahoja. Loman jälkeen sitten soitin firmaan ja kyselin asian perään. Maksoivat sitten lomarahat tilille, mutta lyhensivät seuraavasta palkasta sitten viikon palkan. Tämä meni ihan oikein, mutta en minä tampio ollut sitten tajunnut tarkistaa kunnolla tuota hommaa, käytin kaikki lomarahat, ja sitten oltiin kusessa kun seuraavasta palkasta sitten ottivat sen viikon pois.

Nyt sitten alkaa kesäloma perjantaina, palkkakuitti tuli tänään huomisesta palkasta, ja kappas vain: ei loma rahoja. Nyt ne sitten taas lupasivat hoitaa asian kuntoon. Varmaankin kusevat tän taas sillä tavalla, että seuraavasta palkasta jää ns. puuttumaan 4 viikon palkka, jonka ne maksaa saman kaavan mukaan tilille.....

Kun mukaan lasketaan tän parin vuoden työsuhteen aikana muut palkkaongemat (ainakin kolme kertaa jäänyt maksamatta palkkapäivänä), niin ei voi sanoa luottamuksen olevan kovin suuri.

Saikohan kukaan tästä mitään selvää? Very Happy

Mutta ainakin vituttaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Firman sekoilut Empty
ViestiAihe: Vs: Firman sekoilut   Firman sekoilut Empty14.05.08 17:01

Selväksi kävi ainakin se, että vituttaa. Ja ihan kyllä ymmärrettävistä syistä. Ei ihmisten palkkojen kanssa sovi sekoilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Firman sekoilut Empty
ViestiAihe: Vs: Firman sekoilut   Firman sekoilut Empty14.05.08 18:48

eikä leikkiä... ei kai firman maksuja hoidetaan erään tietyn pankin kautta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Firman sekoilut Empty
ViestiAihe: Vs: Firman sekoilut   Firman sekoilut Empty14.05.08 19:48

Sepe. tämä ei johdu Sampo-pankista.vaan firman työntekijästä joka ei ole enää firman palveluksessa. Ainakin siis nämä lomarahasekoilut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Firman sekoilut Empty
ViestiAihe: Vs: Firman sekoilut   Firman sekoilut Empty30.10.08 10:21

Perkele, ja sekoilu jatkuu. Tämä asia on nyt jo jonkin aikaa ollut tiedossa, mutta nyt se vasta alkaa taas kunnolla vituttamaan.

Nyt jatkettiin työsopimusta kokonaiset 2 kuukautta. Jostain kummansyystä olen etsinyt vimmatulla voimalla uutta työpaikkaa, yhteen haastatteluun olen päässyt ja sekin taisi kusta sitten oikein kunnolla.

Nyt kahden päivän aikana on sitten taas tullut läheteltyä muutamia työpaikkahakemuksia, mutta kun ei vain nappaa niin ei nappaa.

Ihan mielelläni jatkaisin tässä työssä, mutta nyt ainakin taas näyttää aika pahalta jatkon suhteen, kun oikein kaksi kuukautta sopimusta jatketaan. Pomo ei tietenkään osaa tai "osaa" kertoa jatkosta mitään.

Perkele, antakaa mulle töitä....
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Firman sekoilut Empty
ViestiAihe: Vs: Firman sekoilut   Firman sekoilut Empty11.11.08 23:17

Minkäs laista osaamista olis tarjolla, eli mitä käytännössä oot tehnyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Firman sekoilut Empty
ViestiAihe: Vs: Firman sekoilut   Firman sekoilut Empty12.11.08 8:45

No tällä hetkellä olen teleoperaattorin palveluksessa konfiguroimassa reitittimiä ja jonkin verran kytkimiä. SItä ennen olin lähitukitehtävissä 5 kuukautta työharjoittelun nimissä... Siinä se työhistoria alalta Very Happy

Ei noilla meriiteillä nyt kummoisia hommia voi niin odottaakkaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Firman sekoilut Empty
ViestiAihe: Vs: Firman sekoilut   Firman sekoilut Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Firman sekoilut
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Saarnatuoli-
Siirry: