Perkele.
Alkaa oikeasti ottamaan pattiin tän mun firman luotettavuus.
Minähän olen eräällä teleoperaattorilla töissä, mutta palkan maksaa yksi rekrytoitifirma, joka on vuokrannut minulle yhdelle yritykselle, joka taas palkkaa minua konsulttina teleoperaattorille.
Minulla oli tuossa jonkin aikaa sitten talviloma, ja eivätpä maksaneet ollenkaan lomarahoja. Loman jälkeen sitten soitin firmaan ja kyselin asian perään. Maksoivat sitten lomarahat tilille, mutta lyhensivät seuraavasta palkasta sitten viikon palkan. Tämä meni ihan oikein, mutta en minä tampio ollut sitten tajunnut tarkistaa kunnolla tuota hommaa, käytin kaikki lomarahat, ja sitten oltiin kusessa kun seuraavasta palkasta sitten ottivat sen viikon pois.
Nyt sitten alkaa kesäloma perjantaina, palkkakuitti tuli tänään huomisesta palkasta, ja kappas vain: ei loma rahoja. Nyt ne sitten taas lupasivat hoitaa asian kuntoon. Varmaankin kusevat tän taas sillä tavalla, että seuraavasta palkasta jää ns. puuttumaan 4 viikon palkka, jonka ne maksaa saman kaavan mukaan tilille.....
Kun mukaan lasketaan tän parin vuoden työsuhteen aikana muut palkkaongemat (ainakin kolme kertaa jäänyt maksamatta palkkapäivänä), niin ei voi sanoa luottamuksen olevan kovin suuri.
Saikohan kukaan tästä mitään selvää?
Mutta ainakin vituttaa...