Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Videoprojektorit

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Darth Romak

Darth Romak


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 25.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty26.06.07 8:00

Tällaista olen vähän katsellut ns. "sillä silmällä".

http://www.elektroni.fi/?product=9399

Peli -ja leffafriikkinä tuo olisi kyllä melkein unelmien täyttymys. Eikä olisi edes pahan hintainen. Mutta ehkä kannattaisi odottaa, että noiden Full HD-projektorien hinnat tulevat alas. Sitten ei näkyisi enää pikseliverkkoakaan. Seuraava Sanyo PLV-Z6 taitaakin jo olla Full HD-projektori. Joten jos sitten odottelisi sitä. Ehtisi säästää rahaakin. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty26.06.07 8:05

Joo, ei ole paha hinta. Minäkin jollain asteella haaveilen tuommoisesta, mutta saa nyt nähä. Olohuone on sen verran kapea, ettei siihen taida kannattaa hankkia mitään tuommoista, vaan "joutuu" sitten varmaankin ostaa ihan vain telkkarin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darth Romak

Darth Romak


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 25.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty26.06.07 8:16

Joo, kyllähän se telkkarikin on ihan hyvä ratkaisu. Olen itsekin ajatellut vaihtoehtoisesti jotain vähintään 42" LCD-telkkaria. Iso kuva pitää kuitenkin olla. Very Happy Mutta toistaiseksi joutuu tyytymään siihen 22" näyttöön.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty26.06.07 8:18

Mä olen nyt melkein pelaillut vuoden projektorilla. Ominaisuudet on suurinpiirtein ne mitä tossa on. Maksoin 580€.

Muuten olen ollut tyytyväinen, mutta lamput tuppaa hajoileen lupauksiin nähden aika pian. 2 lamppua mennyt, toinen meni takuuseen ja toisesta maksoin puolet eli about 150€. Käyttöikää niillä on ollut noin 300h, kun lupaus on 2000h Evil or Very Mad

Sitten tietysti jonkunlaista hurinaa se pitää, mutta ruksipoksin oma hiomakone peittää sen tehokkaasti Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty26.06.07 8:21

Mjoo, noi lamppujen hajoamiset ja niiden hinnat kanssa jonkin verran rajoittaa hinkua tykin ostoon, kun kuitenkin pelaan päivässä keskimäärin 3-5 tuntia, usein enemän, niin ei noi kauaa kestäis. Telkkari vaikuttaa tuossakin valossa enemän minulle sopivalle laitteelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darth Romak

Darth Romak


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 25.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty26.06.07 13:59

Sepeteus70 kirjoitti:
Mä olen nyt melkein pelaillut vuoden projektorilla. Ominaisuudet on suurinpiirtein ne mitä tossa on. Maksoin 580€.

Sepe, mikä projektori sulla on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty26.06.07 14:50

Se on Infocus SP5000
Vähän vanhempaa infocus mallistoa, ei vissiin myynnissä enää, mutta LCD - tykki kuitenkin:

http://www.hifimesta.fi/Default.aspx?id=378655


Raadon kautta hommattu..siitä toi hinta aikanaan.

EDIT: Niin marras/joulukuun vaihteessahan mä sen hommasin, eli reilu puoli vuotta olen sillä pelannut, enkä vuotta..
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty28.06.07 14:27

Mulle lähtis kyllä tykki heti kantoon, mikäli kotona olis oma pelihuone. Tällä hetkellä pelaan olohuoneessa ja sinne se ei ole oikein käytännöllinen.

Eli uusi asunto ja oma pelihuone tilaukseen.
Pelihuoneesta mielellään sellainen, joka on sopivan iso, jossa on kunnon tuolit, jossa ei ole ikkunoita, joissa on hyvä äänenvaimennus ja jossa on iso jääkääppi oluelle ja biitille Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty28.06.07 14:35

Lisääpäs listaan vielä lukittava ovi..
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty28.06.07 14:42

Sepeteus70 kirjoitti:
Lisääpäs listaan vielä lukittava ovi..

niih ja salainen takaovi mistä pääsee tarvittaessa karkuun / kauppaan ostaman lisää olutta ja pelejä.. hmm.. miksei suoraan toinen asunto? ;P
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty28.06.07 14:48

Ainiin ja ovi suoraan saunan kylpytilaan ja siitä partsille..
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty08.03.08 22:16

onkos muuten tämmöisestä mihinkään? Suoltaako tuo miten laadukasta jälkeä? Pitääkö olla jokin parempi, jotta pelit näyttää hyvälle, voi onko reso ihan sukka?

Kiinostaa vain nuo LED-masiinat lähinnä tuon lamppukeston takia
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty09.03.08 10:45

Ohhoh, tommossiakin tullut... Hehe, kappas vaan, niin se tekniikka kehittyy. Sanoisin että kun LEDejä valolähteenään käyttävät projektorit yleistyy, niin itsessään projektoritkin alkaa myydä PALJON!

Ajatelkaas, ei tuulettimia (hiljaisia), ei lämpene, Kuva tulee heti kun laittaa virrat päälle.. Eli kaikki ominaisuudet mitkä nykyisissä projektoreissa harmittaa olisi korjattu LED mallissa..

Mutta itse kysymykseen, en kyllä tommoista ostaisi ellei sitten tarkoitus olisi heijastaa seinälle < 32" kokoiselle alueelle.. Tuo resoluutio on hyvin lähellä DVD:n ominaistarkkuutta. Ja juu, kyllähänsitä DVD:täkin kattelee isolta screeniltä, mutta mikäli on tarkoitus pelata/tietokonetta käyttää tykin läpi niin tuo resoluutio kyllä tulee iskelmään silmään pahasti. (Jos kuvasta tekee >40"?)Samoiten nykyvermeillä (hd reson omaavillä tykeillä) DVD:n natiivi resoluutio tulee kuitenkin skaalattua jossain välissä jolloin DVD:n alkuperäinen reoluutio ei niin pahasti iske silmään.

Tuota kehityssuuntaa täytyy kyllä pitää silmällä.. Jahka saavat vähän lisää tarkkuutta niin jesh!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Videoprojektorit Empty
ViestiAihe: Vs: Videoprojektorit   Videoprojektorit Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Videoprojektorit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Hifistely-
Siirry: