Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Enemy Territory - Quake Wars

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty05.07.08 21:43

Ostin tuossa Boxia Saksasta odotellessani tuommoisen pelin kuin Enemy Territory: Quake Wars. En tosiaan vielä saanut peliä edes kotiin, mutta toivotaan että kusti polkee sen tässä ensi viikolla.

Kyse on erittäin tiimi-pohjaisesta räimeestä. Pelissä on muutamia "hahmoluokkia", joilla kaikilla on oma tehtävänsä jotta otteluita voitetaan. Peli vaikutti ihan mukavalta, ja porukalta kuullut,että mukava se onkin.

Isoin ongelma pelillä on kuulemma pelaajaporukan vähyys, ei taida paljon servuja löytyä. Servulle mahtuu 16 henkilöä, ja tyhjät paikat saa täytettyä boteilla, jotka ovat kuulemma vielä hyvin tehtyjä.

Minua houkuttelisi alkaa pelaamaan tätä. Ja minä alankin, ei siinä mitään, on minulla jonkin verran porukkaa listoilla kuka tätä pelaa, mutta olisiko tässä potentiaalia seuraavaksi ADS-peliksi?

Cod ei allekirjoittanutta kyllä enää kiinosta ja GoW on kanssa vissiin aika menneen talven lumia kunnes kakkonen tulee. Muita kiinostavia pelejä ei oikein ole nyt eikä tulossa, joista olisi kunnon verkkopeliksi, mutta tämä olisi minusta hyvä valinta noiden bottienkin takia, ja jos tällä porukalla pääsisi kunnolla vauhtiin, niin ei siinä paljon botteja tarvitsisikaan.

Harkitkaa edes Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Vs: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty07.07.08 13:17

Tartteepa lukea tästä vähän lisää..
Mua on alkanut kiinnostamaan toi Battlefield:Bad Company. Se on saanut ihan mukiinmeneviä arvosteluja ihan yksinpelinkin osalta. Kertovat vaan kunnon peliaulan puutteesta, mutta jostakin luin, että sitä oltaisiin mahdollisesti päivityksellä korjaamassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Vs: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty07.07.08 13:28

Minua taas ei innosta Bad Company. Samaa juoksemista (+ajoneuvot) ja rätkytystä kuin esim COD4, ainakin demon mukaan. Ei oikein innosta. Tässä on kuitenkin jokaisella oma tehtävä, ja pelaaminen vaatiin oikeaa tiimipelaamista. Minua kiinostaa enemän.

Kerron sitten toteutuksesta ja fiiliksistä, kun saan sen tässä lähipäivinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Vs: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty07.07.08 22:33

Tämmöseen juttuun törmäsin..

http://www.v2.fi/arvostelut/pelit/179/Enemy-Territory-Quake-Wars/

Aika samanlaiseltahan toi vaikuttaa tuon Bad Companyn kanssa..minusta. Mutta katsotaan, kunhan nyt ensin pelailet ja annat kommentteja...

Ei silti, minä olen vielä ihan tyytyväinen tohon COD 4 roimeeseen.. se toimii mulle oikein hyvin, kun ei sen kummemmin tarvi taktikoida. Riittää kun ampuu vaan... bom
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Vs: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty11.07.08 10:14

Yksinpeliä (okei, siis yksinpeli on tosiaan botteja vastaan pelaamista) pelanneena voin sanoa, että peli on hyvä. Voin vain kuvitella miten hauskaa tämä on verkossa pelatessa. Tekemistä on paljon, eli tässä on hyvin sulautettu monta eri pelimuotoa yhteen. Matsin aikana tulee hakkeroida tietokoneita, räjäytellä eri kohteita, rakenella puolustusta varten tykkejä, vallata "checkpointteja", saattaa ajoneuvoja jne. Jokainen tehtävä suoritetaan tietyllä hahmoluokalla.

Ulkomuoto nyt ei ole pelissä ihan parhaimmillaan, mutta silti aivan pätevää. Ajoneuvojen kanssa on vähän niin ja näin, että kannattaako niitä käyttää. Lentoaluksen (yhtä olen vasta kokeillut) lentämisestä ei tule mitään.

Minä voisin kyllä suositella tätä nyt yhden päivän pelailun jälkeen, tämä olisi kyllä erittäin mukavaa ja monipuolista pelaamista verkossa tällä porukalla. Minusta tämä olisi juuri täydellistä.

Tässä saa tosiaan moninpelinkin pystyyn vaikka kahdella pelaajalla, kun pistää vain botteja kentän täyteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Vs: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty13.07.08 17:45

Tuossa eilen pelasin muutaman erän verkossa, ja hyvältä tuntui, vaikka komunikaatio oli hieman heikkoa pelikavereiden (odotetun) humalatilan takia. Varmasti pelistä irtoaa paljon enemän, kun pelikaverit keskustelevat kunnolla Very Happy

Mutta lähinnä menin pelaamaan, jotta näin miten homma toimii teknisesti. Ja hyvin se toimi. Kentällä juoksevista hahmoista ei osannut yhtään sanoa, onko kyseessä botti vain ihminen. Lagia ei ilmennyt ollenkaan (kerran yksi ajohärveli warppasi hieman, mutta ei mitään sen pahempaa ainakaan minun silmiin osunut).

Eli pitää sanoa, että hyvin toimii.Markkinapaikalla taitaa olla pelistä itseasiassa demo. Kokeilkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darth Romak

Darth Romak


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 25.06.2007

Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Vs: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty14.07.08 17:41

Tuo peli on minulta mennyt täysin ohi. Ja vaikka muutaman kerran olen siihen nyt tutustunutkin kuvien ja tekstin muodossa, en silti ole osannut muodostaa siitä oikein minkäänlaista mielipidettä.
Quakea kyllä jaksoi oman aikansa pelata muutama vuosi sitten...mutta en tiedä onko tällä Quakella yhtäläisyyksiä sen kanssa. Tai pitäisikö edes olla..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Vs: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty15.07.08 7:48

Darth Romak kirjoitti:
Tuo peli on minulta mennyt täysin ohi. Ja vaikka muutaman kerran olen siihen nyt tutustunutkin kuvien ja tekstin muodossa, en silti ole osannut muodostaa siitä oikein minkäänlaista mielipidettä.
Quakea kyllä jaksoi oman aikansa pelata muutama vuosi sitten...mutta en tiedä onko tällä Quakella yhtäläisyyksiä sen kanssa. Tai pitäisikö edes olla..?
Quakella ja tällä ei ole muuta yhteistä kuin se että tässä on Stroggeja ja ihmisiä. Aseet on jokseenkin samannäköisiä, mutta tässä ei tarvitse torsoilla sataa luotia pelaajaan, että se kuolee, eli ei samanlaista sinkohippaa kuin Quake 4. Kyllä tässä voi hyppiä, mutta ne hypyt ei ole kuitenkaan kaksi metrisiä. Tässä on mukana ajoneuvoja, ja moninpeli ei ole Deathmatchia tai Lipunryöstöä, vaan tehtävien suorittamista.

Eli ei kauheasti yhteistä Very Happy
Kaksi täysin eri peliä, samat hahmot.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Enemy Territory - Quake Wars Empty
ViestiAihe: Vs: Enemy Territory - Quake Wars   Enemy Territory - Quake Wars Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Enemy Territory - Quake Wars
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: