| Foorumien värimaailma | |
|
|
Miltä vaikuttaa tällä hetkellä? | Perseestä, takaisin vanhaan | | 0% | [ 0 ] | Ihan ok, mutta vaatii jonkin verran hommia vielä | | 25% | [ 1 ] | jees, pikkuviilausta vaille valmis | | 75% | [ 3 ] | Turborakastaja, tätä ei muutella perkele | | 0% | [ 0 ] | Ei kiinnosta koko paska, vaikka sinapinruskeaksi | | 0% | [ 0 ] |
| Ääniä yhteensä : 4 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Foorumien värimaailma 29.06.07 11:55 | |
| Eli laitetaan hieman kyssäriä pystyyn, jotta saadaan demokraattisesti valittua värimaailma tänne.
Yksi mahdollisuus on ns. 360-väriteema. Valkoinen pohja, musta teksti, ja palkit ja napit Boxinvihreällä.
Yksi voisi olla vaikka sitten Wanha-boxi-teema: Musta pohja, valkoinen teksti ja boxin vihreät palkit.
Valkoinen teema: Valkoinen pohja, musta teksti ja vaaleat palkit
Musta teema: musta pohja, valkoinen teksti, tummat palkit.
Minusta nuo vaihtoehdot riittävät, mutta jos on ideoita, niin kertokaa ihmeessä.
Viimeinen muokkaaja, pvm 19.07.07 15:00, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 29.06.07 11:59 | |
| Tykkään valoisasta. Mustakaan ei häiritse, jos siitä kaiken eroittaa selvästi. Itse tykkään näistä nykyisistäkin | |
|
| |
Von Wiensburgh
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 29.06.07 12:04 | |
| - JayValkyr kirjoitti:
- Tykkään valoisasta. Mustakaan ei häiritse, jos siitä kaiken eroittaa selvästi. Itse tykkään näistä nykyisistäkin
Joo, nykyinenkin on ihan kiva, mutta jos kerta on mahdollista muuttaa suunilleen kaiken, niin minussa herää pieni näprääjä, ja pakkohan se on sitten muuttaa. Radikkaalisti kun muutoksi ei taida tulla, niin luulen ettei ketään oikein haittaakkaan, jos teen oman teeman. Tähänkin luonnollisesti voi sanoa haisevan vastalauseen. | |
|
| |
JayValkyr
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 29.06.07 12:09 | |
| - Wiineri kirjoitti:
- JayValkyr kirjoitti:
- Tykkään valoisasta. Mustakaan ei häiritse, jos siitä kaiken eroittaa selvästi. Itse tykkään näistä nykyisistäkin
Joo, nykyinenkin on ihan kiva, mutta jos kerta on mahdollista muuttaa suunilleen kaiken, niin minussa herää pieni näprääjä, ja pakkohan se on sitten muuttaa. Radikkaalisti kun muutoksi ei taida tulla, niin luulen ettei ketään oikein haittaakkaan, jos teen oman teeman.
Tähänkin luonnollisesti voi sanoa haisevan vastalauseen. Ei mitään vastalauseita. X360 teema on saamassa murskavoiton Sitä odotetaan innolla. Hyvä, että sivuista tulee "omanlaiset". | |
|
| |
Sepeteus70
Viestien lukumäärä : 482 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 29.06.07 12:11 | |
| Valoa kansalle, joka pimeydessä vaeltaa.. | |
|
| |
Von Wiensburgh
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 12.07.07 22:34 | |
| Laitoin uutta kyssäriä koskien tapahtuneita muutoksia.
Jatketaa sitten vastausten mukaan hommia... | |
|
| |
Jaamex
Viestien lukumäärä : 225 Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 13.07.07 15:43 | |
| Joo tää on kyllä ihan hyvä. Vähän totuttelua kun vielä kaipaa. Tuolla ala reunassa/yläreunassa vasemmalla puolella pääs ennen hyppimään aikasemmille väli sivuille ni sitä olis kiva saada niin takasin että pääsis ihan pääsivulle saakka | |
|
| |
JayValkyr
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 13.07.07 22:29 | |
| - Jaamex kirjoitti:
- Joo tää on kyllä ihan hyvä. Vähän totuttelua kun vielä kaipaa. Tuolla ala reunassa/yläreunassa vasemmalla puolella pääs ennen hyppimään aikasemmille väli sivuille ni sitä olis kiva saada niin takasin että pääsis ihan pääsivulle saakka
Juu, ite käytän myös tuota toimintoa, joten kannatan | |
|
| |
Jaamex
Viestien lukumäärä : 225 Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 13.07.07 22:31 | |
| Ahaa en siis ole aivan yksin asian suhteen | |
|
| |
JayValkyr
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma 13.07.07 22:37 | |
| - Jaamex kirjoitti:
- Ahaa en siis ole aivan yksin asian suhteen
et ja itse asiassa tuolla toiveämpäri ketjussa on raadoltakin mielipide.. (Maarit halus tän hymiön) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Foorumien värimaailma | |
| |
|
| |
| Foorumien värimaailma | |
|