| Urheilu (ei penkkiurheilu) | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 12:19 | |
| Tännehän tämä viesti ei taida kuulua, mut urheilulle ei taida olla omaa ketjua. Tosin menee tämä ihan yleisestä lätinästä. Käytiin keskiviikkona ostamassa avovaimolle pyörä. Itsellä sellainen oli jo viime keväältä. Nyt parina päivänä tuli käytyä heittämässä kivan pitkä lenkki ja olipahan taas ulkoilu hauskaa. Meno maistui jopa pienessä vesisateessa. Lämpimällä kesäpäivällä todennäköisesti joutuu pysähtymään parille matkaoluelle, mutta mikäs sen mukavempaa | |
|
| |
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 12:23 | |
| käytiin ostamassa kanssa pyörä tuossa viikolla, mutta siinä ei ole pyöriä. Ihan vain kuntopyörä olohuoneeseen. Kyllä tarkoitus oli ostaa pyörä nyt kesäksi, mutta ei sitä sitten tullut hankittua.
Ehkä sitten vuoden päästä. | |
|
| |
Sepeteus70
Viestien lukumäärä : 482 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 12:23 | |
| Mä kävin viime talvena ostamassa sukset... hullun hommaa..
pyörää vois alkaa taas harkitteen. | |
|
| |
JayValkyr
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 12:32 | |
| - Sepeteus70 kirjoitti:
- Mä kävin viime talvena ostamassa sukset...
hullun hommaa.. - Sepeteus70 kirjoitti:
pyörää vois alkaa taas harkitteen. Suosittelen Suomenpolkupyörätukkua. Sieltä kummatkin hommattu. Asiallinen palvelu, hyvä hintalaatusuhde ja silleen. Sepe olis pakko nähdä pyöräilemässä sellainen BMX -kypärä päässä. | |
|
| |
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 12:39 | |
- Mä kävin viime talvena ostamassa sukset...
hullun hommaa.. Mä sain lahjaksi luistimet. Kolme kertaa jopa talven aikana käytin. | |
|
| |
Sepeteus70
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 12:46 | |
| - Lainaus :
- Sepe olis pakko nähdä pyöräilemässä sellainen BMX -kypärä päässä
Sviddu, mä oon kohta 40 vuotta pyöräilly ilman pottaa, enkä sellaista laita jossei oo ihan pakko. Vai onko se ? - Lainaus :
- Mä sain lahjaksi luistimet. Kolme kertaa jopa talven aikana käytin
Viime talvena en päässyt luistimille kertaakaan. Oli vähän huonot noi jäät (ja lumet).. | |
|
| |
JayValkyr
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 12:55 | |
- Sviddu, mä oon kohta 40 vuotta pyöräilly ilman pottaa, enkä sellaista laita jossei oo ihan pakko. Vai onko se ?
Eikai, mut ainakin taas parin päivän kokemuksella se on oman turvallisuuden kannalta järkiratkaisu ainakin täällä keskustan autoviidakossa. - Lainaus :
- Mä sain lahjaksi luistimet. Kolme kertaa jopa talven aikana käytin
- Lainaus :
- Viime talvena en päässyt luistimille kertaakaan. Oli vähän huonot noi jäät (ja lumet)..
Katoin kevättalvella mun luistimia ja ne on niin ruosteessa, että roskiin vois heittää | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 12:58 | |
| Mä kävelin portaat viikko sitten ylös ku oli hissi rikki... | |
|
| |
Sepeteus70
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 14:11 | |
| - Lainaus :
- Eikai, mut ainakin taas parin päivän kokemuksella se on oman turvallisuuden kannalta järkiratkaisu ainakin täällä keskustan autoviidakossa.
Mä olen taas omalla kokemuksella kertaalleen todennut, että mun pää oli kovempi kuin asfaltti. No enpähän ole juuri pyörälläkään ajanut sen jälkeen. Autolla on kyllä turvallisempaa tuolla pyöräilijöiden keskellä.. | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) 29.06.07 18:56 | |
| - Wiineri kirjoitti:
- käytiin ostamassa kanssa pyörä tuossa viikolla, mutta siinä ei ole pyöriä. Ihan vain kuntopyörä olohuoneeseen.
Enkö mä siellä kaupassa suositellutkin mopoa moisen kuntopyörän sijaan.. Sillä pääsis eteenpäinkin, eikä edes hengästyis.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Urheilu (ei penkkiurheilu) | |
| |
|
| |
| Urheilu (ei penkkiurheilu) | |
|