Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kännyt

Siirry alas 
+2
Von Wiensburgh
Raato
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kännyt - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kännyt   Kännyt - Sivu 2 Empty05.07.08 19:30

Minä ostan tämän, kunhan vain tulee markkinoille eli varmaankin syksyllä saan ostettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darth Romak

Darth Romak


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 25.06.2007

Kännyt - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kännyt   Kännyt - Sivu 2 Empty14.07.08 17:25

Minäkin ajattelin IPhonea, mutta Sonera kytkyn kanssa en sitä lähde hankkimaan. Valintani on siis Nokia E71.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kännyt - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kännyt   Kännyt - Sivu 2 Empty16.07.08 22:25

No niin. Iphone on nyt sitten taskussa. Mitähän tästä sanoisi.. Aivan mieletön isojen poikien leikkikalu. Nettiselain on kirkkaasti paras mitä mobiililaitteissa on nähty. Applen omasta AppStoresta sää lukuisia softia ilmaiseksi, joista täytyy mainita ainakin biisintunnistusohjelma joka kuuntelee musiikkia n.10 sekunnin pätkän (radio, tietokone jne), uploadaa sen jonnekin, ja sitten info biisistä Artisteineen ja linkkineen Youtubeen ja Itunesiin. Itunesissa (storen puolella) voi ihmetellä tarjontaa ilman
Iphoneakin.

Kirjoittaminen on näin suurisormiselle ainakin näinniinkuin aluksi aavistuksen hankalaa. Veikkaisin, että tähän tottuu. Itseasiassa tämäkin postaus on kirjoitettu tällä kapulalla.
Moniajosta ei tietoakaan, mutta esim.nettiselain muistaa mihin jäätiin viime kerralla kun sen käynnistää.
Gps ei toimi ilman data-yhteyttä (google maps), yksittäisiä sms viestejä ei voi deletoida(!?), vaan lähtee koko sms viestiketju valitun kohteen osalta. Käyttiksen ulkoasua ei juurikaan pääse muuttamaan, pelkästään ikonien paikkaa voi vaihtaa.

Rautapuolesta sen verran että näyttö on laadukas, laite ei pidä minkäänlaisia nitinöitä eikä natinoita. Akkukesto on todella hyvä; vanha N80 wlan imi akun muutamassa tunnissa, mutta tää tuntuu kestävän hiukan rajumpaakin käyttöä.

Mitähän muuta, perussysteemit tulee ilmi applen nettisivuilla olevasta 20 minuutin mittaisesta videosta, se kannattaa kurkata jos harkitsee Iphonen ostoa..

Ainiin. Itse otin 2€/kk maksavan pöytälaatikkoliittymän tän kanssa ku se kerran pakollista oli. Aktivoin sillä sim-kortilla puhelimen ja sen jälkeen vaihdoin duuniliitymän sisään ja hyvin pelaa Smile. Nämä Suomessa myytävät mallit on tyyppiä operaattorilukittu. (toimii siis millä tahansa Soneran tai TeleFinlandin kortilla ).
Täytyy maksaa toi 2€ samantien sinne Soneralle 24 kertaisena, niin ei tartte joka kuukausi vastaanottaa ja maksaa noita laskuja.

Yleisesti ottaen: olen enemmän kuin tyytyväinen. Innoissani jopa! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kännyt - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kännyt   Kännyt - Sivu 2 Empty18.07.08 8:25

Höhö, yksi todellinen omituisuus löytyi iLuurista. Sähköpostiin voi liittää vain yhden kuvan! Smile

(kuva liitetään valokuvakansiossa valitsemalla kuva ja 'lähetä ermaililla')

Raato kirjoitti:
Itse taidan kyllä hankkia. Ihan vaikka sitten paskahuussisurffausvälineeksi jos siitä ei muuhun ole..

Tuohon käyttöön mini-internetpäätteeksi tämä on kyllä aivan täydellinen. Varsinkin kun Break.comin videot ja youtubekin toimii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kännyt - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kännyt   Kännyt - Sivu 2 Empty18.07.08 8:35

Itse kyllä vieläkin odottelen tuota HTC:n touch Pro-kännyä. Kunnon kosketusnäyttö sun muut, mutta sitten mukana viela Komunikaattorin tapainen QWERTY-näppis. Puhelin on silti vain nykyisen puhelimeni kokoluokkaa....

Sen ostan kun saan vain rahat nippuun ja puhelimen kauppaan.

Jospa vaikka Veikkaus-keiju muistaisi minua tässä joku päivä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kännyt - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kännyt   Kännyt - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kännyt
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Hifistely-
Siirry: