| Call Of Duty 4-sessiot | |
|
+4JayValkyr Jaamex Raato Von Wiensburgh 8 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 14.02.08 14:36 | |
| Taitaa jäädä tällä viikolla noi sessiot väliin, kun pitää vissiin hempeillä vaimon kanssa näin ystävänpäivänä. Katsellaan sitten taas ensi viikolla uudestaan... | |
|
| |
Sepeteus70
Viestien lukumäärä : 482 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 14.02.08 14:43 | |
| Plääh, Ystävänpäivä on amerikankielistä hömppää, joka ei kuulu tänne pohjanperukoille millään tavalla. Perkele, vaimot pyykkiä pesemään, että voi itse keskittyä tärkeisiin filosofisiin pohdintoihin ja strategisiin suunnitelmiin. | |
|
| |
Von Wiensburgh
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 14.02.08 15:38 | |
| Kai se pitää vaimolle osoittaa huomiota neljänä päivänä vuodessa: ystävänpäivä, syntymäpäivä, hääpäivä ja joulu... Se saa sitten riittää. | |
|
| |
JohnnyBoy
Viestien lukumäärä : 69 Registration date : 05.02.2008
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 14.02.08 19:38 | |
| Toi on kyllä ihan totta, olettaen että ei osu torstaille Kuten tossa päivällä Raadolle mainitsin, teijän kanssa on ollut huomattavasti vaikeempi pelata kuin yksin roimiessa. Mun ritsoilla kun ei tunnu kantavan riittävän kauas jne. ...juu ja suurin syy on kyllä miehessä joka ei osaa käyttää padia. Tästä syystä illalla ajattelin kokeilla snaipperia ja puskissa telttailua jos vaan kartta on sopiva. | |
|
| |
Von Wiensburgh
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 15.02.08 9:33 | |
| Mjoo, mä olen taas alkanut ottamaan tiettyihin kenttiin tietyt aseet, joita sitten vaihtelen siinä pelin aikana riippuen siitä, miten vastustajat pelaa. Snipu on vielä pahasti hakusessa, mutta koitan silläkin pelata aina silloin tällöin. Kevyt konekivääri alkaa olemaan melkein minun suosikki ase, sillä on kiva rätkytellä. Ennen sitä vain juoksi rynkyn kanssa, mutta nyt alkaa hahmottumaan tosiaan noita suosikkiaseita kenttäkohtaisesti. | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 15.02.08 10:10 | |
| Hoy, Juu kyllä mulla on kanssa juurikin tuo kentän mukaan valittava ase.. Minun tapauksessa jaottelu menee lähes aina näin:
G36c / M16 isohkot kentät G3 isot kentät Haulikko / SMG pienet kentät tai paljon sisätiloja sisältävät kentät
//edit : isoilla tarkoitan käytännössä laajoja kenttiä | |
|
| |
Sepeteus70
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 15.02.08 23:59 | |
| Olikin hauskat sessiot taas, vaan perkele, että meni päin vttua... Yritin vähän erilaisia yhdistelmiä, eikä vaan onnistunut. Jossain vaiheessa palasin takas pelkkään kevyeen kk:hon+ vähän stopping poweria ja martyrdom perkki. Sitten vasta alko kulkeen kun suurin osa kaippareista oli jo koisimassa.. Ilmeisesti toi jatkuva aseen vaihtaminen sotkee vähän tähtäilyä ja homma menee säätämiseksi. Olin sitten vikat pelit yksinäni puolen yön jälkeen ja sain tehtyä ihan kelpo scoreja. Mut kertokaahan yks juttu, jonka vissiin hiffasin vasta eilen, onko niin, että sen hekon tai ilmahyökkäyksen voi tilailla vaikka olis jo kertaalleen delannut ? Oon nimittäin kuvitellut, että streak - laskurit nollautuu kuoleman jälkeen, eikä edellisen streakin perusteella voi enää tilata noita... | |
|
| |
Raato
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 16.02.08 0:16 | |
| Juu, streak luonnollisesti nollaantuu, mutta radarin saa tilattua ainakin yhden kuoleman jälkeen sen hankinnasta. Todennäköisesti myös airstriken ja hekonkin. Kannattaa siis olla turhaa höntyilemättä sen kanssa jos semmoisen sattuu saamaan..
Osaatteko sanoa miten käy kylvetyille Claymoreille? Oman mutun mukaan ne poistuvat jos kuolo koittaa? Sama kohtalo C4:llä?
Aseiden vaihdoista.. Tuota, itselläni on toiminut kohtuullisesti että ottaa yhden (esim. juuri saadun uuden, kuten mun tapauksessa G36c), ja pelaa sillä sen 3-5 peliä jotta siihen vähän pääsee sisään.. Tommosella kokemuksella alkaa kyllä jo tottua vehkeeseen ja homma alkaa sujua. Sinällään vähän ehkä ristiriitaisesti sanon, ku en ole LMG / Snipereitä käyttänyt lainkaan, mutta esim. assaulteista, shotguneista ja SMG:stä olen hankkinut kaikkiin challenge III:n. (poislukien siis P90, MP44, M14 joita minulla ei vielä ole ollenkaan)
Kyllä noilla kaikilla on toimeen tullut kunhan niihin on kunnolla totutellut.. Sitten on kyllä tosiaan niin, että kun yhteen aseesen on totutellut ei ainakaan minun kannata ihan kevyin perustein lähteä sitä kauhean usein vaihtaamaan.. Sitten kyllä alkaa menemään sekasin.
Pitkältikin omalta osaltani voin pelkistää siihen että kahta eri asetta kartasta riippuen olen käyttänyt, juurikin tuolla edellisessä postauksessa mainitulla tavalla. (yksi vaihtoehto assaulteista ja yksi SMG osastolta). Se että mitä asetta on riippunut ihan siitä mitä asetta kulloinkin on ns. totuttelemassa / hankkimassa challengeja. | |
|
| |
Sepeteus70
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 16.02.08 0:30 | |
| Claymoret poistuvat, sen totesin itse eilen... Onnistuin eilen tilaaman hekon vaikka kuolin seiskan kohdalla. Eli siis streakki palkinto säilynee ainakin yhden kuoleman jälkeen ?
Toi kahden aseen perkki tosiaan tuntuu sotkevan ainakin mua. Ei tiedä oikein kummalla pelaa.. Koitin esim yhdistelmää G3/p90, jotta saisin G3 challengen täyteen. Ei toiminut millään..
Mutta sitten kun palas taas takaisin pelkkään kk:hon (ja desert eagleen) alkoo taas rokkaamaan... | |
|
| |
Raato
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 16.02.08 0:44 | |
| - Sepeteus70 kirjoitti:
- Toi kahden aseen perkki tosiaan tuntuu sotkevan ainakin mua.
Mun kohdalla kynnyskysymys olikin sitten se että en pysty luopumaan stopping powerista. Kahden aseen käyttö kun on Perk 1 kohdassa myöskin.. Näinollen ainakin toistaiseksi jätän tuon kahden 'pää'aseen taktiikan rauhaan. En kuitenkaan elä niin pitkään että lipas ehtis tyhjentyä | |
|
| |
Sepeteus70
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 16.02.08 0:56 | |
| Taidan palata samaan taktiikkaan.. ilman stopping poweria on yksinäistä... | |
|
| |
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 17.02.08 18:16 | |
| - Sepeteus70 kirjoitti:
- Claymoret poistuvat, sen totesin itse eilen...
Onnistuin eilen tilaaman hekon vaikka kuolin seiskan kohdalla. Eli siis streakki palkinto säilynee ainakin yhden kuoleman jälkeen ?
Juu streakki palkinto säilyy ainakin sen yhden kuoleman. Eli ei tartte höntyillä ilmahyökkäystäkään iskiessä. Voi huoletta laittaa sen jälkeen ku on kuollut. Claymoret poistuvat kuollessa, sekin tuli kantapään kautta opittua | |
|
| |
JohnnyBoy
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 15:14 | |
| | |
|
| |
Von Wiensburgh
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 15:28 | |
| - JohnnyBoy kirjoitti:
- Onko jotain erityistä syytä miksi pelataan porukalla lähinnä Team Deathmatcheja?
eilen pelasin kaks kierrosta Headquarters-pelimuotoa, joka oli oikkeen hubaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_4:_Modern_Warfare#Game_modes Niin.... Kai sitä voisi jotain muutakin pelata, ei siinä mitään. Deathmatch vain on hauskaa, mutta jos vain muut haluavat pelata muutakin, niin mikä ettei... | |
|
| |
JohnnyBoy
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 15:34 | |
| Mä itsekseni pelatessa (se ei kyllä enää oo mahdollista kun ukot on aina online) väännän aina jotain muuta kuin deadmatcheja. vois kuvitella että meidän vahvasta teamista olis hyötyä noita muita muotoja pelatessa ootte kyllä saanut mut todella pahasti koukkuun. aikasemmin tein tai ainakin yritin tehdä iltasin jotain hyödyllistä. Nyt käytän kaiken ajan pelaamiseen tai suunnitteluun miten saan vaimon tekemään jotain sellasta joka antaa mulle peliaikaa | |
|
| |
Von Wiensburgh
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 17:19 | |
| - JohnnyBoy kirjoitti:
- aikasemmin tein tai ainakin yritin tehdä iltasin jotain hyödyllistä. Nyt käytän kaiken ajan pelaamiseen tai suunnitteluun miten saan vaimon tekemään jotain sellasta joka antaa mulle peliaikaa
Elikkä tämä aika ei ole mennyt aivan hukkaan Mitä sitä oikealla elämällä tekee, kun vapaa-ajan voi käyttää paljon turhemminkin, mutta hauskemmin? - nimimerkki: Noulaif vuodesta -83 | |
|
| |
Raato
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 19:28 | |
| - JohnnyBoy kirjoitti:
- tai suunnitteluun miten saan vaimon tekemään jotain sellasta joka antaa mulle peliaikaa
haha, niinpä. Luojalle kiitos Täydellisten naisten, Greyn anatomian, ja kaikkien muiden yleisnaistellisten viikko-ohjelmien. Siis vapaa-aika on vähän ku mun määritelmä lahjalle: Mahdollisimman pieni hyötyarvo ja mahdollisimman suuri hupiarvo määrittelee täydellisen lahjan. Pitkälti sama pätee vapaa-aikaan. | |
|
| |
JayValkyr
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 19:34 | |
| | |
|
| |
Sepeteus70
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 21:23 | |
| - Lainaus :
- haha, niinpä. Luojalle kiitos Täydellisten naisten, Greyn anatomian, ja kaikkien muiden yleisnaistellisten viikko-ohjelmien
Aamen.. Tohon listalle voisi vielä lisätä muutamia juttuja kuten kotikatu, holby city, sydänjää ja mitä vielä.. Huomasin tosin myös jo heti kättelyssä, että pelihuone on oltava normaalista töllöstä erillään, muuten tulee konflikti, jossa valitettavan usein jää tappiolle.. Kyllä mä olen kans ihan valmis koklailemaan noita muita pelimuotoja. Jotenkin vaan ollaan aina kokeilujen yhteydessä palattu takaisin peruskuolematteluihin. | |
|
| |
Raato
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 22:20 | |
| - JohnnyBoy kirjoitti:
- Mä itsekseni pelatessa (se ei kyllä enää oo mahdollista kun ukot on aina online)
Niin, muuten, vaikkei mitään ole asiasta erikseen mainittu, (vaikka tämä lienee sanomattakin selvää) niin kukaan täällä ei loukkaannu vaikkei pelipyyntöihin lähtisikään mukaan. Eli jos joskus tekee mieli pelailla ihan issekseen niin sitten näin tietenkin voipi tehdä ihan hyvällä omalla tunnolla. Pelaamisen on ensisijaisesti oltava itselleen mieluista. Siitä lähdetään, mitään velvollisuuksia ei ole, vaikka 'memberinä' armassa onkin. | |
|
| |
JohnnyBoy
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 18.02.08 22:27 | |
| just, meillä on listalla ollu vain pako, 24, ja lost. Mitenköhän tohon sais lisättyä vielä pari?
Juh, eri telkut pitää olla anyway. Katotaan miten homma etenee kun ilmeisesti saan tänään 42" plasman. Arvatkaa vaan meneekö se rouvalle, vai mulle xboxia varten. Josko auttas vähän tähtäyksessäkin, välinelajihan tämäkin on... | |
|
| |
Sepeteus70
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 19.02.08 11:23 | |
| - Lainaus :
- Josko auttas vähän tähtäyksessäkin, välinelajihan tämäkin on
Mä sihtailen tykillä... joku joskus osuu, kun tarpeeksi usein yrittää. Jos kattelee noita mun statistiikkoja, ei osumatarkkuus mulla ole niitä ihan parhaita, joten tiedä sitten onko vika mun tapauksessa näyttölaitteessa.. | |
|
| |
JohnnyBoy
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 19.02.08 11:44 | |
| Tunnin eilen illalla 42" ruudun edessä pelanneena voin sanoa että snadisti se auttaa näkemään ja osumaan kaukana oleviin vihollisiin, mutta ei todellakaan auta mun pahimpaan ongelmaan eli kulman takaa ryntäävään viholliseen johon mun sorminäppäryys ei ihan vielä riitä. Peli-into tosin kasvo vielä vähän, samoin kuin vaimon nyrpeys (on kuulemma liian kyseiseen tilaan. ja myönnettävä se on, kyllähän se on liian iso mut so what?). Torstaita odotellessa... | |
|
| |
JayValkyr
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 19.02.08 16:30 | |
| - JohnnyBoy kirjoitti:
- samoin kuin vaimon nyrpeys (on kuulemma liian kyseiseen tilaan. ja myönnettävä se on, kyllähän se on liian iso mut so what?).
Torstaita odotellessa... Hehe, jonkun kerran oon kuullut samasta asiasta sanottavan. Telkku ei vaan kovinkaan helpolla voi olla liian iso. Iso kyllä, mutta liian iso?? | |
|
| |
Sepeteus70
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot 19.02.08 16:58 | |
| - Lainaus :
- on kuulemma liian kyseiseen tilaan. ja myönnettävä se on, kyllähän se on liian iso mut so what?.
- Lainaus :
- Iso kyllä, mutta liian iso??
Jaa, mä en ole kuullut valitusta moisesta, pikemminkin päinvastoin. Toisaalta, mähän olenkin vain normaalimittainen suomalainen mies.. sori: offtopic | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Call Of Duty 4-sessiot | |
| |
|
| |
| Call Of Duty 4-sessiot | |
|