Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.

Siirry alas 
+5
prodrivewrx
Darth Romak
Sepeteus70
Raato
Von Wiensburgh
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty10.01.08 17:23

Vai sellainki tulossa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty11.01.08 12:52

Mitä mitä? Minä en ole huomannut tämmöistä ollenkaan???

Tämähän vaikkuttaa aivan pakko-ostokselta, sen verran vinkeän oloinen peli tuntuu olevan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty14.01.08 9:24

Ihan kohtuu mielenkiintoinen [Prototype] tulossa jossain vaiheessa

https://www.youtube.com/watch?v=9MAMwlReW3M
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty16.01.08 13:32

Kipinkapin kaikki kauppaan: ainakin Tilt-kauppa ja Gamelife myyvät PGR4:sta alle kolmeen kymppiin. Minä tilasin Gamelifesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty16.01.08 21:32

no kiitos just pistin itelleni tilauksee. Suuri kiitos tiedosta!
Takaisin alkuun Siirry alas
prodrivewrx

prodrivewrx


Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty24.01.08 19:43

Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty17.02.08 16:26

Hah, ajattelin nyt palkkapäivän kunniaksi hankkia Orange Boxin, mutta jotenkin innostus laantui ennen aikojaan, enkä sitten ostanut. Kävin huvikseni sitten EB-ssä kaivelemassa pelejä ja tarttui sieltä sitten yksi mukaan: Perfect Dark Zero. Tämähän on peli, joka ilmestyi samaan aikaan Boxin kanssa, ja kyseessä o´li aikoinaan minun toka Boxin peli, mutta meni vaihtoon jossain vaiheessa. Nyt sitten ostin takas, kun ei ollut hinnalla pilattu: 3,90€. Kyllä tämä aina tuon arvoinen on Very Happy

Ei ole peli kauhean hyvin kestänyt aikaa, eli ei iske aivan yhtä kovaa kuin silloin ekaa kertaa pelatessani, jolloin olin suorastaan hulluna tähän peliin. Nyt se on enään hyvä vanha peli, jota kuitenkin pelaa ihan mielellään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty21.02.08 14:21

Fable 2:sta julkaistu muutama screenshot:

http://pelaajalehti.com/2008/02/21/fable-2-gdc-2008-xbox-360/

Wee! Näyttää ihan fable ykköseltä portattuna 360:selle.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty22.02.08 8:51

Hyvältähän toi fable 2 näyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty29.02.08 9:29

Mikään ole ollut niin hyytävä kun Silent Hill 2.

Tässä pari kuvaa uusimmasta.. Silent hill 4, kaupoissa joskus.

http://pelaajalehti.com/2008/02/28/silent-hill-v-hyytavia-kuvia-kauhu-pelista/
Takaisin alkuun Siirry alas
baqu

baqu


Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 28.12.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty30.03.08 19:13

nonii, hyvä tietää että meille on jatkossakin torstai illoiksi tekemistäSmile

Call of duty 5

Activision on paljastanut taloustiedotteessaan, että Call of Duty 5 ilmestyy PlayStation 3:n, Xbox 360:n ja pc:n ohella myös PlayStation 2:lle ja Wiille. Peli julkaistaan välillä marraskuu 2008 - maaliskuu 2009.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty04.04.08 14:22

Saints Row 2 ilmestyy elokuussa.

Ykkönen oli jo niin rautaa, ettei tuo voi olla huono. Ehkäpä tuolloin syksyllä malttaa jo jättää GTA IV:n hyllyyn ja siirtyä tuohon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty04.04.08 22:30

COD 5 taitaa olla taas sen eri julkaisijan tuotos kun nelonen. Eli saman kun tuotti kolmosen. En siis heti hehkuta...
Saints Row 2 menee kyllä todennäköisesti hankintaan, GTA IV ei herätä mussa toistaiseksi enempää mielenkiintoa. Mua ei vaan oikeen innosta pelin hankintaan tommoset kebabkauppiaan näköiset karvakäsisankarit, eli jos en voi muokata siitä hauskempaa omaa hahmoa, niin voi olla etten hanki koko pakettia, ainakaan heti. Tai ehkä sit kummiskin, saa nyt nähdä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty05.04.08 19:37

Mjoo, mulla menee kyllä GTA ilman muuta hankintaan, ja heti, mutta huomattavasti kovemmat odotukset on tuosta Saints Rowsta. Hyvä ennakko on vielä tuossa uusimmassa Pelaaja-lehdessä.

CoD 5 on saman tekijän, kuka teki kolmosen. Vitonen tulee näillänäkymin sijoittumaan taas toiseen maailman sotaan (ja täten samalla kaupan hyllylle). Kutonen tulee olemaan taas saman tiimin, kuin mikä tämä nelonen on, ja tekijät lupaavat, ettei se tule sijoittumaan toiseen maailman sotaan. Että näin. Ainakaan hetkeen ei tarvitse odottaa uutta COdia.
Takaisin alkuun Siirry alas
baqu

baqu


Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 28.12.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty06.04.08 20:34

juu oon kyl CODI fani Smile pakkohan ne kaikki on kerätäSmile samoin kun GTA ja Saintsi..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty09.04.08 14:28

Kesällä pitäisi saapua Codemasterssin uusin tekele RACE DRIVER:GRID
Kiinnostaako ? Itse olen kyllä diggaillut TOCA - sarjasta PC:llä, jospas saisivat nyt paremman pelin aikaiseksi kun DIRT.
Tämä käyttää samaa pelimoottoria, joten luvassa on ainakin siistiä grafiikkaa ja vauriomallinnusta. Itse kyllä odotan ja varmaan hommaankin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty09.04.08 14:34

Kyllä tuo kiinostaa, kunhan siinä vain ei TOCA-maisesti mitään helvatan Rekkanuppi yms kisoja. Niitä minä en sitten jaksa yhtään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty10.04.08 9:11

Lainaus :
kunhan siinä vain ei TOCA-maisesti mitään helvatan Rekkanuppi yms

Mä vähän epäilen, että on. Tosin niissä kuvissa mitä olen nähnyt, ei näy tällaisia, joten toivossa on hyvä elää.
Itse asiassa ne ennakkokuvat antavat valitettavasti enemmän vaikutelman suurin piirtein PGR:n kilpa-auto versiosta. Kaikenmaailman kaupunkikeskustaratoja yms.
Itse toivoisin enemmän oikeaa kilpa-ajo "simulaattoria", kun PGR:n kopiota. Jos nyt noita TOCA juttuja voi simulaattoreiksi sanoa, olen kyllä niistä tykännyt...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty10.04.08 9:18

Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty10.04.08 9:39

Jep, löysin yhden artikkelin,
Ei rekkoja..
ei myöskään BTCC, DTM, tai austraalian V8 autoja. Mikä on pettymys.
Skene on suurinpiirtein: Driftauskisoja japanissa, Katukilpailuja jenkeissä ja perinteisempää menoa euroopassa.
Enpäs sit tiedä mitä odottaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty10.04.08 9:51

Kyllähän tuota voisi sitten katsella lähempänä, jos vaikka hyllyyn eksyisi. Minulle kelpaa "hieman kevyempi" ajopeli.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty10.04.08 12:01

Kyllä tuo itse myös kiinnostaa kunhan siinä ei tosiaan niitä rekkoja ole. DTM ja austraalian V8:t olis olleet kivat. Niistä tykkäsin varmaan eniten just siinä edellisessä TOCA:ssa.

Enemmän sais olla simulaatiomainen + vauriomallennuksella ja silleen. Noita arcade -kaahailuja kun on ulkona ihan tarpeeks laidasta laitaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty10.04.08 12:06

"GRID on melko realistinen ajopeli, mutta se ei ole samalla tasolla kuin vaikkapa pc:n rFactor, joka on mahdollisesti kaikkien aikojen realistisin ajosimulaattori. GRID on kevyempi, mutta se tarjoaa enemmän realismia kuin esimerkiksi juuri julkaistu Gran Turismo 5 Prologue. Kisa loppuu kovasta törmäyksestä, auto pyörähtää ympäri liian nopeasta kaasuttelusta, eikä nurmikolla tai hiekalla ihmeemmin kaahata."

Kuulostaa just sellaiselta mitä kaipaan .. good good
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty07.05.08 9:49

GRID:illä on hieman auki tuo julkaisupäivä.

EA on aikaisemmin julkaissut Codemasterssin pelit, mutta tämän pelin kohdalla EA ei tuo peliä markkinoille. Eli toisin sanoen pelille ei ole vielä julkaisijaa eikä maahantuojaa, ja täten ei ole myöskään julkaisupäivää. Peliä on siis varmaankin turha odottaa kesän aikana, ei ainakaan alkukesästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty08.05.08 12:50

No Demo ainakin pärähti Marketplacelle tänään Edomen mukaan.
Jossain olen nähnyt puhuttava julkaisupäivästä 30.5. joka ei liene aivan villi veikkaus, kun toi demokin on jo saatavana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.   Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit. - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudet julkaisut ja muut ostettavat pelit.
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Flash-pelit yms.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: