Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Yleistä elektroniikasta 11.03.08 22:19 | |
| | |
|
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Yleistä elektroniikasta 11.03.08 23:55 | |
| Mielenkiintoista.. Tuo rock band olis syytä jo saada tänne euroopan kamaralle. | |
|
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Yleistä elektroniikasta 12.03.08 9:10 | |
| Juu, ja tuolla messuilla olisi kyllä pitänyt käydä.. Ensi vuonna sitten.. | |
|
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Yleistä elektroniikasta 12.03.08 9:43 | |
| - JayValkyr kirjoitti:
- Mielenkiintoista..
Tuo rock band olis syytä jo saada tänne euroopan kamaralle. Mjoo, olis pitänyt mennä sinne messuille, mutta ei sitten tullut mentyä. Rock Bandiä pääsen pelaamaan nyt lauantaina, kun tuo Ydinjoukon kaksi isoa tekijää täyttävät vuosia, ja ovat vanhalle ÄTLK:n porukalle järkänneet pippalot, jossa sitä pääsee pelaamaan. Kerron sitten fiiliksistä, kunhan vain olen päässyt sitä kokeilemaan. | |
|
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Yleistä elektroniikasta 12.03.08 17:53 | |
| - Von Wiensburgh kirjoitti:
- JayValkyr kirjoitti:
- Mielenkiintoista..
Tuo rock band olis syytä jo saada tänne euroopan kamaralle. Mjoo, olis pitänyt mennä sinne messuille, mutta ei sitten tullut mentyä.
Rock Bandiä pääsen pelaamaan nyt lauantaina, kun tuo Ydinjoukon kaksi isoa tekijää täyttävät vuosia, ja ovat vanhalle ÄTLK:n porukalle järkänneet pippalot, jossa sitä pääsee pelaamaan. Kerron sitten fiiliksistä, kunhan vain olen päässyt sitä kokeilemaan. Kokeile niitä rumpuja tunteella.. ne on sellaiset mitkä mua ainakin kiinnostaa pirusti. Sit ku on rock band niin voidaan pitää arman omat bändi-iltamat.. Näin kun nää meidän yhteiset illanvietot on muutenkin ollu niin helppoa ja vaivatonta järjestää | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleistä elektroniikasta | |
| |
|