Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kotisivuista lätinää (taas)

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty12.03.08 9:49

Olen jonkin aikaa miettinyt, että laittaisi taas uutta sivustoa pystyyn, mutta hieman eritavalla, kuin aikaisemmin. Olen ajatellut, että jos alkaisi tekemään enemän semmoista peliaiheista sivua, eikä vain ns. Klaanisivua. Eli sivulle voisi laittaa jonkin verran joitain uutisia, peliarvosteluja sun muuta kuraa. Tiedän, että semmoista ei tarvitse, mutta se voisi olla kuitenkin ihan mukavaa harrastetta.

Onko ihmisillä yhtään mielenkiintoa alkaa kirjoittelemaan mitään tuommoista koskaan milloinkaan? Ihan vain harrastuksena? Mitään vakavaa ja tärkeää se ei olisi milloinkaan.

Olen vain miettinyt tuommoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty12.03.08 10:37

Ei minulla ainakaan mitään sitä vastaan olisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty12.03.08 17:50

ei vastustusta.. vois jopa joskus innostua kirjoittaan jotain
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty13.03.08 0:23

Mulla kanssa joskus tuntuu siltä, että tekis mieli kirjoittaa jotain.
Jos semmoiset härväät, niin pitää yrittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty13.03.08 9:27

Selvä juttu, aletaan tekemään, kuin ainakin joillain on kiinostusta kirjoittaa jotain.

Itselläni on mielenkiintoa alkaa tekemään jotain sen tapaista, ollut jo jonkin aikaa. Aikaa tässä menee jonkin aikaa, mutta alan tässä tekemään heti kun vain saan asennettua hieman softaa.

Tuskin tuolla sivulla nyt kovin paljon kävijöitä tulee, mutta omaksi huviksensa sitä voi alkaa jotain tekemään... Ja jos vaikka tuo foorumien yleinen puolikin kokee hieman virkistymistä sen myötä, ei sitä koskaan tiedä.

Katsotaan mitä saadaan aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty13.03.08 11:00

cheers toi on kyllä ihan kokeilemisen arvoista, varsinkin jos on innostusta lähteä tekemään sivustoja.. Itse olen kuitenkin niin kiireinen perheen kesken, ettei ole mahdollisuuksia osallistua mihinkään isompiin projekteihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty31.05.08 21:05

Tuolla etusivulla on alhaalla linkki tänne, eli sivusto nimeltä blogimaa. Tuon alun mukaan ylläpitäjä on sama, kuin näiden foorumien. Tuossa on vaihtoehtona tuommoinen joku multiblogi, eli monta tyyppiä kirjoittelee samalle blogille tai jotain.

Eli ajattelin, että tuo kelpaisi varmasti meille hyvin? Ei tartte alkaa kauhean paljon säätämään ylimääräistä, vaan saa hoidettua tuon kautta kaiken. Luulisin, että nämä foorumit saa jollain tavalla yhdistettyä tuohon blogiin kun kerta samaa lafkaa tuntuu olevan.

Vissiin ihan kokeilemisen arvoinen asia? Katson tuossa ensi viikolla kunhan täältä Kuopiosta kotiudun, että miten tuo homma toimii...

Varmasti saa siitä tehtyä saman näköisen hässäkän helposti, kuin mitä nämä foorumit on........ En tiiä, kattellaan..........
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty11.11.08 19:23

Noniin. Olen nyt kutsunut tämän poppoon ADS:n uuteen kotiin sähköpostitse osoitteesta, minkä olette merkinnyt ylläpitotietoihinne tällä foorumilla.
Uudessa kodissa voisimme harrastaa hieman monipuolisempaa sisältöä kuin täällä gooboardsin hostauksessa.
Muutamat ominaisuudet mainittakoon :
Musiikin uploadaaminen/striimaus linkistä, bloggaaminen, videoiden hostaaminen/linkitys youtubeen, Sisällön lukeminen / liittäminen mobiililaitteilla (lue: kännykät) jne..

Mikäli em. sähköposti ei ole käytössä, ota minuun yhteyttä PM:llä, ja postitan inviten haluamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Pienen tutustumisen jälkeen tuon käyttöliittymä alkaa sopimaan hyvin käteen ja on jopa jostain tutun oloinen.. Joten älkää heti tyrmätkö, vaan tutkikaa, syöttäkää sisältöä ja räplätkää..

Haluan teroittaa, että mitä tulette tuolla näkemään, on ehdotus. Tietysti voidaan pitää päämajaa täälläkin, ihan kuten tähänkin asti.

Mitäs mieltä olette? Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty12.11.08 9:52

Mjoo, kyllä tuo uusi sivusto vaikuttaisi vallanmainiolta, minun puolestani voidaan siirtyä sinne
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kotisivuista lätinää (taas) Empty
ViestiAihe: Vs: Kotisivuista lätinää (taas)   Kotisivuista lätinää (taas) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kotisivuista lätinää (taas)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Yleistä lätinää-
Siirry: