Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Rock Band

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Rock Band   Rock Band Empty17.03.08 10:42

Jeps, oli tuossa sitten aika huuruinen ilta lauantaina, jolloin pääsin sitten samalla kokeilemaan kyseistä peliä.

Alkuinnostus oli aikas kova. Olen miettinyt jonkin aikaa, että lunastaisin itselleni kyseisen paketin, ja alkaisin rokkaamaan kotona.

Pelissä ei ollut sinänsä mitään vikaa, mutta soittimet olivat aikas leluja. Eteenkin rummut tuntuivat kovin heppoiselta. Ja pitää sanoa, että tilassa oli kahdet rummut, ja molemmissa oli yksi rumpu paskana, ja basari veteli aika viimeisiään. En voi niitä suositella kyllä muutenkaan, koska itse olisin kaivannut luonnollista soittoasentoa, mutta eipä soiteta ns. kädet ristissä. Eli virveliä soitetaan vasemmalla kädellä, ja siinä kuolee jo iso osa viehatystä.

Kitaroista en osaa sinänsä sanoa oikein mitään. Kaksi biisiä soitin skitalla, ja kyllähän se toimi, mutta sitten nuo muut sanoivat sen olevan huomattavasti huonompi kuin Guitar Heron vastaavat. Onneksi GH:n kitarat toimivat Boxin versiossa suoraan.

Yllättäen parhaaksi osa-alueeksi paljastui laulu. Se oli mukavaa (itse laulajalle, ei yleisölle) vaikkakin siinäkin piti vetää kyllä aivan liian tarkasti alkuperäisen laulajan tavalla. Vetele siinä kännissä sitten Smashing Pumpkinssin ja Radioheadin biisien korkeimmat vinkaisut Very Happy Mahtoi olla piipitystä.

Kokonaisuutena oli kiva peli, mutta soittimet saavat kyllä ala-arvoisen arvosanan. Ei ne rummut tule kyllä kauaa kestämään. Jotain tuki- ja vahvistuskikkoja on kuulemma löydetty jo, mutta niistä en tiedä kovinkaan paljoa.

Mutta ilta oli antoisa, krapula on vieläkin, ja säästi minulta 200€.
Minä en osta.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty17.03.08 11:04

Voi voi voi..
Ja minä olisin just nimenomaan ne rummut halunnut. Muilta osin en tiedä olisko niin kiinnostusta ollut. Niin joo, virveliähän soitetaan vasemmalla kädellä Very Happy Mut tietty "ristiin", jos haikkaan tahditetaan.

Laulutaidon puutteessa, laulaminen ei henk.kohtaisesti kiinnosta ollenkaan.

Jo noista videoklipeistä katselin, että se ruudun otelauta/nuotit on jotenkin vammasemmin toteutettu kun GH:ssa.

Perhana.. no kiitos hyvistä tiedoista.. Nyt voi sitten miettiä mitä tekee. Melkein pitäs päästä katsomaan ja kokeilemaan ennen ostopäätöstä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty17.03.08 12:42

JayValkyr kirjoitti:
Voi voi voi..
Ja minä olisin just nimenomaan ne rummut halunnut. Muilta osin en tiedä olisko niin kiinnostusta ollut. Niin joo, virveliähän soitetaan vasemmalla kädellä Very Happy Mut tietty "ristiin", jos haikkaan tahditetaan.
Niin, totta, kirjoitin väärin Very Happy Mutta ei tosiaan voi soittaa "ristiin" ja se syö tunnelmaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty01.08.08 19:16

Käväisin tänään lounaalla Isossa Omenassa ja törmäsin GameStoppiin? pelejä kattelemaan. Siellä oli näitä Rock Bandejä vino pino hyllyssä. Ilman soittimia tosin...
Alkoi oikeasti hotsittamaan tämän pelin osto, mutten vielä rohjennut.

Mitäs onko kellään kokemusta tai vaikka toisen käden tietoa tämän pelin yksinpelimoodista ja siitä kuinkas se onnistuu ihan vaan GH:n skitoilla ?
Onko singlenä yhtään kivaa?

Tiedän toki, että GH:n skitat toimii tämän kanssa, mutta
kun tätä on kovasti kehuttu party - pelinä ja harvoin saa neljää tyyppiä koneen ääreen tätä rämpyttämään.. varsinkaan jos ostaa ton pelkän pelin ilman muita renkuttimia..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty07.08.08 7:02

Joo, toimii... ostin ja olen ihan tyytyväinen.
Biisivalikoima on niin laaja, että sinne mahtuu joukkoon kyllä tosi helmiä... yleisesti ottaenkin kappaleet ovat ihan hauskoja soittaa ja jos ladattavana on jo tälläkin hetkellä lähes 300 kappaletta, ei soitto kyllä ihan heti lopu.
Erot GH:hon on aika pienet ja pääsääntöisesti positiiviseen suuntaan.. pieni outous on se, että tässä ei voi vapaasti vedellä noita hammereita ja muita, vaan tässä on ne nuotit merkitty erilailla, joissa ei tarvi rämpyttää. Tämä vaatii vähän totuttelua.
Suhteellisen vapaa hahmoeditori löytyy muunmuoassa, se on minun mielestäni iso plussa Guitar Heroon verrattuna.

Moitteet kitararaidan helppoudesta saa minusta kyllä unohtaa.. se, että biisit on tarkoitettu koko bändille, tarkoittaa vaan meikän nakkisormille mukavampaa soittokokemusta..

Toistaiseksi en kaipaa rumpusettiä, enkä laulua..
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty07.08.08 13:55

Joo peli itsessään on mukava, mutta minusta ne soittimet olivat turhan rempulat, kun niitä pääsin kokeilemaan aikoinaan. Odotukset on vieläkin GH IV:n kohdalla, koska siinä voisi olla paremmat rummut, joita minä kaipaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty14.08.08 17:12

Sepeteus70 kirjoitti:
Joo, toimii... ostin ja olen ihan tyytyväinen.
Biisivalikoima on niin laaja, että sinne mahtuu joukkoon kyllä tosi helmiä... yleisesti ottaenkin kappaleet ovat ihan hauskoja soittaa ja jos ladattavana on jo tälläkin hetkellä lähes 300 kappaletta, ei soitto kyllä ihan heti lopu.
Erot GH:hon on aika pienet ja pääsääntöisesti positiiviseen suuntaan.. pieni outous on se, että tässä ei voi vapaasti vedellä noita hammereita ja muita, vaan tässä on ne nuotit merkitty erilailla, joissa ei tarvi rämpyttää. Tämä vaatii vähän totuttelua.
Suhteellisen vapaa hahmoeditori löytyy muunmuoassa, se on minun mielestäni iso plussa Guitar Heroon verrattuna.

Moitteet kitararaidan helppoudesta saa minusta kyllä unohtaa.. se, että biisit on tarkoitettu koko bändille, tarkoittaa vaan meikän nakkisormille mukavampaa soittokokemusta..

Toistaiseksi en kaipaa rumpusettiä, enkä laulua..

Juu, tänään itsekkin ostin tuon.. tai kaveri osti sen mulle kun itse potilaana ihmetellyt. Saas nähdä josko lauantaina jo näkis tarpeeks, että pääsis testailemaan Very Happy

Mut mitä Sepen kanssa testattiin tätä vierekkäin pelaten, niin toimii hienosti. Hahmotouhu on aivan loistava ja iso parannus verraten GH:hon. Se bändin tekeminenkin on hienoa. Saatiin tyttöbändi kasaan ja olihan se uskomattoman hienoa nähdä pelin alussa bändin takana iso banderolli pitäen nimeä Joonas & Äpärät.
Iso plussa myöskin biisivalikoimasta. Itse tykkään myös jos mukana on esim. enemmän bassolle haasteellisia biisejä.
Ainut miinus minun mielestä tulee siitä Hammer/Pull-Off toiminnasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty14.08.08 23:33

Eilen latasin muuten uuden metallipaketin, sisältäen mm. Machine Head ja Megadeth :iä. Hyviä, mutta perhanan vaikaita kappaleita...

1 piisi on muuten expertillä jäänyt toistaiseksi soittamatta, vaikka viimeisessä setissä olen kyllä tahkonnut muutamaakin useampaan otteeseen ennen kuin olen saanut ne läpi. Eli ehkä vähän helpompi tämä on GH:3:een verrattuna, jossa en oli vielä tolla tasolla saanut viimeistäkään settiä auki..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty01.09.08 21:10

Pääsin tuossa perjantaina kännäämisen ohessa kokeilemaan vähän koko bändiä ja täytyy sanoa, että toimiihan se, kun joku osaa noita rumpujakin oikein hakata. Rummut oli muuten mun odotusarvoihin nähden jämäkämmät mitä kuvittelin, skitta oli aika heppoisen oloinen peli.
Esteenä tehokkaammalle sessiolle oli vain jurrin aste, joka vaikeutti soittamista vähän turhan paljon Cool

Itse kun en rumpuja ole koskaan millään tavalla hakannut, en nyt itse siitä innostunut, mutta muuten suosittelen kyllä, olihan siinä oma fiilis vetää enter sandman läpi... laulua ei onneksi kukaan halunnut kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty02.09.08 18:54

Sepeteus70 kirjoitti:
Pääsin tuossa perjantaina kännäämisen ohessa kokeilemaan vähän koko bändiä ja täytyy sanoa, että toimiihan se, kun joku osaa noita rumpujakin oikein hakata. Rummut oli muuten mun odotusarvoihin nähden jämäkämmät mitä kuvittelin, skitta oli aika heppoisen oloinen peli.
Esteenä tehokkaammalle sessiolle oli vain jurrin aste, joka vaikeutti soittamista vähän turhan paljon Cool

Itse kun en rumpuja ole koskaan millään tavalla hakannut, en nyt itse siitä innostunut, mutta muuten suosittelen kyllä, olihan siinä oma fiilis vetää enter sandman läpi... laulua ei onneksi kukaan halunnut kokeilla.

Hehe:) Tuota olis kyllä melkein pakko päästä koeponnistaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rock Band Empty
ViestiAihe: Vs: Rock Band   Rock Band Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rock Band
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: