Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 05.04.08 19:40 | |
| Mjoo tuossa aamulla ehdin pari kierrosta pelaamaan, kokeilin China Townin ja broadcastin. Molemmat toimvat hyvin. | |
|
JohnnyBoy
Viestien lukumäärä : 69 Registration date : 05.02.2008
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 06.04.08 10:39 | |
| en oo myöskään päässyt kertaakaan roimimaan killhousessa. Dominationia pystyy pelaamaan shipmentissä, on aika vauhdikasta isolla porukalla.
En oo pelannut näitä uusia karttoja Deathmatchina (kun en tykkää kyseisestä pelimuodosta), lähinnä Dominationia ja Search and destroyta. Creed on toiminut todella hyvin, ei oo ollut snipuja juuri yhtään! Korkeuserot piristää peliä kummasti.
Broadcast on loistava kun reittejä on useita, joten puolustaminen on todella vaikeeta kun selustaan pääsee kohtuu helposti. => puolustajat pysyvät liikkeessä.
Chinatown on loistava. Ihan pihalla taloista ja niiden huoneista, mutta ei se mitään. Todella iloset räiminnät saa ulkona, sopivasti suojaa, mutta silti paikalleen ei voi jäädä. | |
|
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 06.04.08 13:12 | |
| - JohnnyBoy kirjoitti:
- En oo pelannut näitä uusia karttoja Deathmatchina (kun en tykkää kyseisestä pelimuodosta), lähinnä Dominationia ja Search and destroyta. Creed on toiminut todella hyvin, ei oo ollut snipuja juuri yhtään! Korkeuserot piristää peliä kummasti.
Broadcast on loistava kun reittejä on useita, joten puolustaminen on todella vaikeeta kun selustaan pääsee kohtuu helposti. => puolustajat pysyvät liikkeessä.
Chinatown on loistava. Ihan pihalla taloista ja niiden huoneista, mutta ei se mitään. Todella iloset räiminnät saa ulkona, sopivasti suojaa, mutta silti paikalleen ei voi jäädä. Juu, Chinatown on kyllä hieno, mutta tosiaan ihan pihalla taloista ja niiden huoneista. Yleensä joku pääsee läväyttämään suoraan selkään tai sitten jostain ylhäältä 2 kerroksesta, mistä ei tajua katsoa Broadcast on tosiaan mun makuun.. Sinällään jännä tosin, että melkein jokaisessa pelissä ne parhaimmat ja isoimmat kähinät on tulleet siellä yläkerran ulkokulmassa.. Creed on karttana tosi kaunis ja hienosti tehty. Mulla on ollut ihan samat kokemukset kun Sepellä, täysin pelimuodosta riippumatta. Snipuja on ihan helvatisti ja kenttä on jopa aika suotuisa niille. Luulen, kyllä että kun tuonkin kentän sisäistää paremmin, niin snipuilla ei ole niin hullua yliotetta siihen. Kohtuu laajasti siellä pääsee kiertelemään - ku vaan vielä tietäis että mihin kiertäis.. | |
|
JohnnyBoy
Viestien lukumäärä : 69 Registration date : 05.02.2008
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 06.04.08 22:09 | |
| Mulla on sitten käynyt Creedissä vaan hyvä tuuri. tänään aamulla pyörin hetken yksikseni kyseisellä kartalla, helpotti huomattavasti paikan oppimista.
sama pitäs tehdä Chinatownille, en oo vaan kerennyt. se on silti mun mielestä koko pelin paras kartta, vaika selkään pääsevät jatkuvasti ampumaan.... | |
|
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 25.04.08 8:47 | |
| Täytyy sanoa - olin ihan myyty tuolle Search & Destroy pelimoodille! Mukavan lupsakkaa puuhaa noinniinkuin vaihtelun merkeissä ainakin.. No joo, osassa kentistä menee camppimiseksi, mutta yleisesti ottaen mukavaa vaihtelua. Tuo kummasti jännitettä peliin ku ei voi rymistellä ihan reikä päässä siellä kartoilla.. | |
|
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 25.04.08 12:41 | |
| - Raato kirjoitti:
- Täytyy sanoa - olin ihan myyty tuolle Search & Destroy pelimoodille! Mukavan lupsakkaa puuhaa noinniinkuin vaihtelun merkeissä ainakin..
No joo, osassa kentistä menee camppimiseksi, mutta yleisesti ottaen mukavaa vaihtelua. Tuo kummasti jännitettä peliin ku ei voi rymistellä ihan reikä päässä siellä kartoilla.. Juu hyvä muoto se tosiaan on.. Ja paras kun on omia kavereita samalla puolella. Tuo vaatii kuitenkin jo yhteispeliä, ainakin enemmän kuin default deathmatsit. Tietty se jonkun verran menee camppimiseks, mutta hirveesti ei ole vaihtoehtojakaan. Jos pitää jotain paikkaa suojella, niin järjetöntähän se olis lähteä hulluna vaan juoksemaan vastustajaa "vastaan".. Tuossa oikein korostuu mm. tutkan saaminen. Se kun säilyy vuorojen yli, niin jollain sopivalla kohtaa ajoitettuna voi ratkaista pelin ihan kokonaan | |
|