| Call of Duty 4 | |
|
+4Jaamex Raato Sepeteus70 Von Wiensburgh 8 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 21.12.07 15:01 | |
| Olen livessä deathmatcheja muutaman vetänyt ja hitsin hauskaa on.. nyt kun on saanut pisteitä hiukan niin alkaa saamaan tavaroitakin käyttöön ja tuo 'ärsyttävä' ominaisuus houkuttelee pelaamaan lisää ja lisää.. helkkarin hyvä peli on kyllä livessä.. Olisi vaan .. snif.. snif.. kiva saada tuttujakin sinne eikä tommossii mykkiä puupäitä ammuskella... | |
|
| |
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 21.12.07 16:10 | |
| Katellaan tässä joulun jälkeen, kerätään nippuun kaikki kenellä tämä on, mennään samaan tiimiin, ja mennään pelaamaan yhdessä noita ranked-matseja. Se voi toimia. | |
|
| |
Jaamex
Viestien lukumäärä : 225 Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 23.12.07 2:07 | |
| - Wiineri kirjoitti:
- Katellaan tässä joulun jälkeen, kerätään nippuun kaikki kenellä tämä on, mennään samaan tiimiin, ja mennään pelaamaan yhdessä noita ranked-matseja. Se voi toimia.
Kannatan | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 03.01.08 16:16 | |
| Suosittelen että hakkaa normaaleja DeathMatcheja sen verran, että saa tuon AK-47 aseen ja siihen Red Dot tähtäimen.. Itselläni meni alle kaksi tuntia DM:ää, jonka jälkeen nuo sain.. Jos ei vielä tuon sisäänajonkaan jälkeen pidä niin sitten ei vaan pidä, mutta tuo tähtäin tekee kyllä elämästä helpompaa.. Itselläni moninpeli kyllä kolisi aika hyvin ihan ilman sisäänajojakin. Mutta kun sain juuri tuon ylläolevan kombinaation käyttööni, niin sitten vasta ilo irtosi Se vaan tuntu niin mun jutulta vaikkakin nykysillään olen kokeillut tuota Uzia.. Melko lysti vehje sekin.. Kuten myös vanha kunnon haulikko.. Käsittääkseni tavarat mitä hosti on hankkinut, on myös kaikille muille valittavissa team deatchmatchissa? Osaako joku vahvistaa? | |
|
| |
Jaamex
Viestien lukumäärä : 225 Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 03.01.08 19:32 | |
| Ei osaa ku en ees tienny et tollaisia siinä saa. ei ole tullu pelattua muuta ku sitä yksin peliä. | |
|
| |
Sepeteus70
Viestien lukumäärä : 482 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 05.01.08 3:23 | |
| No nyt ollaan tässäkin tiimissä mukana... | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 05.01.08 21:23 | |
| Jummijammi! Kova homma. Eli tällä hetkellä: Raato Wiineri Sepe Jaamex Jay SpaceMonkey ProDrive (?) Baqu (?) Eli alkaa olemaan jo aika hyvin.. ProDrive varmaan on tätä hankkimassa myöskin?
Viimeinen muokkaaja, pvm 06.01.08 18:53, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Jaamex
Viestien lukumäärä : 225 Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 06.01.08 14:27 | |
| Nonii johan tossa sitten on että päästää vääntää... | |
|
| |
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 06.01.08 17:06 | |
| Baqu ja Pro kummatkin on hommaamassa tän huhupuheiden mukaan jo maanantaina | |
|
| |
Sepeteus70
Viestien lukumäärä : 482 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 07.01.08 1:11 | |
| No yksinpelikampanja meni läpi... toimi osittain, osittain ei yhtään. Se on musta näiden codien perusvika, että ainoastaan eteenpäin juoksemalla pääsee pelissäkin eteenpäin. Ei auta vaikka kuinka monta vihua tyylikkäästi headshoteilla pudottelis, niin aina sinne kolmoskerroksen kk- paikalle ilmestyy uus jannu jostain yöstä. Parempi mennä vaan sokkona eteenpäin ja koittaa päästä seuraavalle checkpointille. Lentelykenttä oli hubaa, samoin kuin se chernobyl -juttu toimi.. Ja grafiikathan oli hienoja.
Moninpelejä ootellessa.. | |
|
| |
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 07.01.08 8:39 | |
| - Sepeteus70 kirjoitti:
- No yksinpelikampanja meni läpi... toimi osittain, osittain ei yhtään. Se on musta näiden codien perusvika, että ainoastaan eteenpäin juoksemalla pääsee pelissäkin eteenpäin. Ei auta vaikka kuinka monta vihua tyylikkäästi headshoteilla pudottelis, niin aina sinne kolmoskerroksen kk- paikalle ilmestyy uus jannu jostain yöstä.
Itseasiassa tässä pelissä vihdoinkin on se tilanne, ettei sieltä tule loputtomiin uutta ukkoa, vaan ne oikeasti loppuu. Paljon sieltä tulee useinkin, mutta ne loppuu kuitenkin. Minusta tämä yksinpeli putoaa täysillä alusta loppuun. Aivan loistava yksinpeli, jonka tuossa aloittelinkin tosiaan alusta Veteraanilla. | |
|
| |
Jaamex
Viestien lukumäärä : 225 Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 09.01.08 15:30 | |
| nonnii peli pelattu läpi veteran tasolla, hitto että oli kyllä mahtavaa... | |
|
| |
prodrivewrx
Viestien lukumäärä : 96 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 13.01.08 17:53 | |
| Peli on tosi hyvä mutta veteraanilla meinaa palaa hermot kun en pääse siinä sniputehtävässä sinne helikopterin luokse. Multiplayer on mahtava sitä jaksaa pelata pitkään kun siinä on tuo rank juttu. Pitäis varmaa suunitella se clan tag nimi (pitää pelata rank 11 asti). Mun ehdotus clanin nimeks vois olla lyhenne ADS (Armadillo Death Squad) | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 13.01.08 20:09 | |
| Kokeilin ADS lyhennettä muttei kelvannut.. Liekö sitten syynä juuri tuo liitäntä mainokseen (advertisement tms..) Ar-D kyllä kelpasi.. | |
|
| |
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 14.01.08 15:01 | |
| onko se Ar-D sitten se mitä käytetään? | |
|
| |
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 14.01.08 18:30 | |
| | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 23.01.08 10:31 | |
| | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 01.02.08 9:37 | |
| Tuotanoin. Mua rupesi eilen vituttamaan ku kuolin kokoajan. Ja sehän ei voinut olla mun syy. Siksipä menin itseeni, käperryin tuskaani illalla sängyssä: "miten tätä pahaa oloa voisi tulevaisuudessa parantaa". Mun päähän hitsattu GoW meininki ei kyllä tuossa toimi. Kelailin että esim. Team Death Matcheissa olisi todella hyvä jos voisi määrätä yhden ukon semmoiseksi leaderiksi joka sitten näkyisi kartalla erilaisena nuolena.. Tällä tarkoitan sitä että tiimi olisi osapuilleen kontrolloitu yhden tahon toimesta, ja jos nyt ei ihan kotrolloitu niin tämä leaderi voisi näyttää 'rintaman' kulkusuuntaa. Tavoitteena siis olisi että tämä leaderi kertoisi mitä tehdään nyt ja minne mennään. Porukalla eteneminen kun tuntuu pelaavan vähän paremmin kun että mennään yksikseen tahikka yhden taisteluparin kanssa miten sattuu. Tällä hetkellä tuo ei oikein onnistu kun verbaalisesti tämän selittäminen ei oikein onnistu, kartoilla kun ei ole mitään sellaisia kiintopisteitä.. otetaan nyt esimerkkinä Jayn hienosti kerrottu vihollisen sijauinti eilen : "Ne on kaikki täällä alhaalla!".. Jep. Niin siellä alhaalla. Tulipa vaan tämmöinen mieleen.. En tosiaan yritä ehdottaa tässä mitään "taktiikka kaksi!!" juttuja vaan että onnistuisikohan mitenkään järjevästi saada tätä meidän apinalaumaa järjestykseen? Osako kukaan ehdottaa mitään miten tuo voisi toimia? Jos ketään nyt moinen ajatus kiinnostaakaan.. | |
|
| |
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 01.02.08 9:45 | |
| Pitää alkaa vain treenaamaan. Aletaan harjoittelemaan pelatessa jonkin sortin yhdessä liikkumista, niin eiköhän siitä hyvä tule. Tulee ainakin parempaa jälkeä Airstriken aikaan Mutta joo, sama on käyny mielessä, että voisi alkaa jopa miettimään miten tässä voisi edetä, totta mooses voidaan alkaa jonkin verran treenaamaan yhteistyötä. Saataisiin ainakin homma toimimaan vähän paremmin. | |
|
| |
Sepeteus70
Viestien lukumäärä : 482 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 01.02.08 10:20 | |
| Kuoleminen vituttaa juu... mutta mä oon jo niin tottunu, ettei se aiheuta verenpainetta kuin hetkittäin.
Yhteistyö on joo iskuvoimaa tässä pelissä. Ongelmia vielä aiheuttaa, ettei noi mäpit ole niin takataskussa, että aina kekkais heti mistä viimeksi kuoli ja löytäisi sinne takas. Esim. yritin pari kertaa seurailla Raatoa/Jayta tai ketä hyvänsä, kuolin ja kesti aina muutaman hetken, ennenkuin seuraavan kerran törmäsin heppuihin.
Tempo on niin nopeaa pahimmillaan/parhaimmillaan, ettei mihinkään kovin taktisiin kuviohin kyetä. Ehkä vois joku ennalta sovittu roolitus toimia, joku kyttää, joku hyökkää ja joku yrittää kiertää selustaan tyyliin.. ehkä. Ja rooleihin sopivat aseet tietysti.. Taktisesti ajateltuna pitäisi kanssa osata tarvittaessa vetäytyä puolustukseen ja piiloon.. eilen esim. jäi pännimään se yksi ground war missä hävittiin 30 pojoa. Peli oli tasan ja sain kerrankin minäkin airstriken ja heko olis tullut, mutta se ei koskaan kerinnyt perille kun peli loppui. Jos oltais osattu vetäytyä tai varoa siinä vaiheessa, niin olis ollut hyvä sauma.
Wiinerin lääke "treenaaminen" toimii aina ja kommunikointia pitää kehittää, mutta tosiaan kun siitä vaistomaisesti tulee tyyliin "ne on tuolla talossa" niin paljon auttaa.. Sitten kun mäpit on paremmin takaraivossa, niin sitä saattaa jopa tunnistaa mitä tarkoittaa "tuolla talossa" tai "täällä talossa". Alakerta ja yläkerta on aika selvät, paitti niissä kolmikerroksisissa taloissa... | |
|
| |
Von Wiensburgh
Viestien lukumäärä : 570 Ikä : 46 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 01.02.08 10:41 | |
| Joo, mä oon kanssa noissa kartoissa vielä ihan pihalla, että missä mennään, mutta pikkuhiljaa joissain alkaa jo muistamaan ainakin jotain. Sitten kun alkaa tosiaan muistamaan, niin hyvä tulee. Parissa kentässä on just semmoinen fiilis, etten edes tiedä miten johon paikkaan pääsee, mistä kämppijät snipaa kokoajan. | |
|
| |
JayValkyr
Viestien lukumäärä : 433 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 01.02.08 12:54 | |
| Jou, trenaamisessa ja kaikessa muussakin edellä mainitussa oon selkeästi samaa mieltä.. Meidän pitäis koettaa alkaa menemään porukassa, edes jotenkin organisoidusti, eli taktikoida hiukan.
Välillä tuollainen ryminämeininki toimii, eli kaikki menee pää kolmantena jalkana eteenpäin ja minne sattuu, miten sattuu.. Sellainen vaan kostautuu heti kun vastassa on joku porukka joka pelaa ees jotain taktiikkaa..
Hyvin on huomannut, että joillain porukoilla - klaaneilla tai muilla yhteisöillä - tuntuu olevan selkeää taktiikkaa suunniteltuna.. Pari kertaa tullut vastapuolella niin pahasti turpaan, että meinaa sattua oikein elävässäkin elämässä. Siellä tiimi menee pari hengen porukoissa, mutta lähellä kuitenkin koko muuta porukkaa ja mahdollisesti vielä saartaa vihulaisia.. Samalla myös huomannut että noilla porukoilla on selkeästi valittu aseet koko ryhmää ajatellen.. Siellä saattaa olla vain yks snipu, jonka vieressä on sitten jannu tai pari, jotka suojaa sitä jos vihulaiset yllättää kiertää selkään tms. | |
|
| |
Sepeteus70
Viestien lukumäärä : 482 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 01.02.08 14:13 | |
| | |
|
| |
Jaamex
Viestien lukumäärä : 225 Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 01.02.08 14:25 | |
| Asia selvä | |
|
| |
Raato
Viestien lukumäärä : 703 Ikä : 45 Registration date : 19.06.2007
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 01.02.08 15:37 | |
| Helkkari.. ku noita kenttiä katselee niin ei pitäisi olla homma eikä mikään ottaa osaa alueesta hallintaan ja pitää se ilman ongelmia.. jos on vaikka se 8 omaa ukkoa niin siitä riittäisi melkein kolme ukkoa per reitti vahdittavaksi olettaen että ottaa semmoisen alueen hallintaan mihin pääsee kolmea reittiä.. Niin saisi sitten se vastaporukka hoitaa sen juoksentelun mitä me tällä hetkellä tehdään.. Onhan tuo toisaalta melkoista runkuttamista jos jää pitelemään vaan asemiaan mutta tulipas tommonenkin mieleen.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Call of Duty 4 | |
| |
|
| |
| Call of Duty 4 | |
|