Armafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Call of Duty 4

Siirry alas 
+4
Jaamex
Raato
Sepeteus70
Von Wiensburgh
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty08.02.08 9:40

uh,
olipas vielä eilen vaikeeta. yritin vähän suojata muiden selustaa, mutta eihän sekään kovin lositavasti onnistunut kun kulman takaa vihun ilmestyessä joutuu hetken miettimään onko toi oma ja sit onkin jos kuollut. eikä noilla perusaseilla meinaa osua mihinkään (joo on miehessäkin vikaa). parissa vikassa matsissa tajusin keräille muiden pudottamia parempia aseita... täytyy yrittää keritä väntää hieman ennen ens torstaita jotta sais edes snadisti parempia vehkeitä.

onkos muuten mitään hyötyä ampua sillä perus kk:lla vihollisen kopteria, vai pitääkö se käytännössä ampua raketeilla alas?

JB
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty08.02.08 9:59

Kannattaa ampua vihollisen kopteria. Varsinkin KK:lla tai jollain väkevämmällä Assault riflellä.. kyllä se alas tulee jos pari kolme kaveria tyhjentää siihen muutaman lippaallisen. Ja joo, tuossa on tosiaan että omien ukkojen päällä lukee vihreällä pelaajan nimi, vihuilla ei lue mitään (paitsi sitten ku on sihti vihun päällä niin sen nimi voipi ilmestyä punaisella ruutuun). Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty08.02.08 10:25

Niin ja milipiteitä aseista on varmaan yhtä paljon kun on aseitakin, mutta, itse pärjäsin tosi hyvin alkumetreillä AK-47 kanssa. Sillä kun saa muutaman tapon alle, niin siihen saa Red Dot Sight vempeleen joka helpottaa tähtäämistä melkolailla. Tuo kombinaatio on edelleen käytössä, vaikka nyt harjoitellut G3:sta samalla tähtäimellä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Jaamex

Jaamex


Viestien lukumäärä : 225
Registration date : 29.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty08.02.08 12:24

No kyllä se siitä lähtee, sieltähän kaikki on noussu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty08.02.08 13:28

tossa aikasemmin on hieman sivuttu taktisia kuvioita. voisko tätä keskustelua hieman jatkaa?
Kaikki tuntuu juoksevan päättömänä sinne missä just sillä hetkellä tapahtuu ja hetken päästä takasin sinne mistä lähti kun sinne ilmesty vihuja. Kevyttä roolitusta, jonka seurauksena olis erilaiset aseet porukalla? Tyyliin yks kertoo ennen pelin alottamista ottavansa snipun jne.

saako muuten mistään haettua lisää kranuja kesken taiston?
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty08.02.08 14:24

Kranuja ei minun tietääkseni saa mitenkään lisää.

Mutta joo, voisihan sitä koittaa tietysti opetella tuommoista roolittamista. Minulla on aika paljon tullut mieleen tuommoinen taistelupari-ajattelu, eli periaatteessa mennään pareittain eteenpäin, ja dominationissa yksi pari jää suojaamaan ekaa lippua, toka ja kolmas pari rynnii tokalle lipulle. Kun toka lippu on hallussa, niin toka pari jää siihen suojaamaan kolmannen avustaessa apua tarvitsevaa paria. Kaikkia kolmea lippuahan on jopa turhaa koittaa saada haltuun ja pidettyä, vaikka sekin pari kertaa on onnistunut.

Siinä sitten parit miettivät aina aseet parhaansa mukaan roolista riippuen.

Miltä tuommoinen kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty08.02.08 14:56

Kyllä taistelupari-homma vois toimia erittäin hyvin. eikä niitä varmaan edes tartte sopia etukäteen (jos ei yritä sovittaa aseita) vaan kaikki tilanteesta riippuen tsekkaa itelleen parin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty08.02.08 23:47

No mitäs sitten kun kuolet ja hukkaat taisteluparin ? Muutaman kerran yrittänyt ja tosiaan, sitten menee vähän aikaa, ennenkuin taistelupari jostain ryntää taasen esiin.
Itte olen sitä mieltä, että vähän roolituksia aseiden mukaan, sakeissa pyritään menemään (ei liikaa yhteen sakkiin kuitenkaan), sniput voi kyttäillä ja kp - miehet kärkeen. Joku vois kanssa pyrkiä saarrostamaan vaikka yksin, jos ei vihut sitä heti huomaa, sillä saa ihan mukavasti tuhoa aikaan.
Ja jos johdetaan matsia, niin sitten ei ryntäillä vaan vetäydytään viivyttäen puolustukselle edullisiin asemiin "kämppimään"...

Kalashnikov on hyvä, mulla alko peli kulkemaan kun sain sen.
PRD lmg on ollut kanssa ihan favo. Konepistooleista, haulikoista ja snipuista en niin välitä. Uudemmista rynkyistä G36C tuntuu ihan kelvolta.

Kopteri vaatii vyöllisen kk:lla kylkeen, raketeilla on vähän vaikea osua, mutta yleensä olen niitä pitänyt yhtenä perkkinä mukana.
Kyllä se helpottaa, jos ainakin pari pitää niitä mukana ja koittaa tiputtaa ensi sijaisesti sen kopterin, taas yks taktinen kuvio...
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty09.02.08 20:06

Niin no tuo on kyllä totisinta totta, että melko usein ei kovin kauaa hengissä pysy. Tiedä sitten voisiko taistelupari homma toimia siten, että jos toinen kuolee edestä niin toinen jää välittömästi passiin pitämään asemia ja odottaa että kuollut pelaaja palailee takaisin kohtaan mihin jäi.. Passissa ollessa on kuitenkin pienessä etulyöntiasemassa, tai ainakin on helpompi pitää henkirievusta kiinni....

Sitten taas rintamasysteemissä varmaan tulisi edetä aseistuksen kannalta kuten sepe kuvasi, mutta telttailemiseen ei kyllä mennä.. Ts jos edettäisiin ryhmänä eteenpäin, jonkun ennalta sovitun henkilön johdolla..?
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty10.02.08 19:33

Kuulostaa hyvälle kaikki Smile
Taistelupareja vois kyllä koeponnistaa.. Sittenhän sen näkee miten toimii, jos toimii..

Mä voin jo ilmoittautua olevani mielelläni jossain muussa linjassa kun kämppimässä ja kyttäilemässä snipulla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty11.02.08 15:06

Millasia aseita te tykkäätte käyttää? vai yritättekö suorittaa haasteita, joiden kautta käytettävät aseet määräytyy?
Muutamiahan tossa ylhäällä jo mainittiin, kiitos niistä - ak47:n käyttö helpottaa peliä huomattavasti.

Täsä lista millä levelillä uusia aseita saa käyttöön:
* Assault Rifle (G3) - Rank 25
* Assault Rifle (G36C) - Rank 37
* Assault Rifle (M14) - Rank 46
* Assault Rifle (M4) - Rank 10
* Assault Rifle (MP44) - Rank 52
* LMG (M60E4) - Rank 19
* Pistol (Desert Eagle) - Rank 43
* Pistol (Golden Desert Eagle) - Rank 55
* Pistol (M1911) - Rank 16
* Shotgun (M1014) - Rank 31
* SMG (AK-74U) - Rank 28
* SMG (Mini Uzi) - Rank 13
* SMG (P90) - Rank 40
* Sniper Rifle (Barret) - Rank 49
* Sniper Rifle (Dragunov) - Rank 22
* Sniper Rifle (M40) - Rank 04
* Sniper Rifle (R700) - Rank 34
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty11.02.08 16:03

G3 on aika kova vaikkakin haasteellinen tulinopeuden ollessa mitä on (ampuu tasan yhden laukauksen, joten rämpyttelyksihän se menee). Ehkä tuossa on sen hyväkin puoli: tähdättävä on joka kerta kunnolla kun tuon kanssa on liikkeellä.. Rekyyli taas pysyy hyvin tuolla hanskassa tuosta samaisesta syystä.. Verrattain pitkälle pystyy laittamaan melko tarkkoja 'sarjoja'..

M1014 haulikko on aika helmi, sillä pääsee rämpytellen melkein samaan tulinopeuteen mitä G3:sellä ja kertalaakista vainaa etäisyyden ollessa < 10m. Verraton ase sisätilojen puhdistamiseen.
//Edit: Kuten myös sisätilojen hallussa pitämiseen

M4:ään olen kovasti yritäänyt päästä sisälle, mutta ei se toimi
mulla.. Yksinkertaisesti siitä syystä, ettei se ole kovin tehokas.

Sepe kehui G36C tä, ja mitä sitä nyt kokeillut niin aika asialliselta tuntuu, varsinkin keskietäisyyksillä. Harmi etten tuotakaan itse vielä voi valita..

AK-47u on minulla ollut melkoisessa käytössä MiniUzin ohella SMG osastolta, molemmat ihan kelpo luutia, vaikka eihän näillä tee mitää naukealla -> pidemmillä kantomatkoilla.

Tuo P90 taitaa olla tässä pelissä 'overpowered' jota kaikki haukkuu että on epäreilu jne. ja kyllä täytyy sanoa, ettei se välttämättä ihan tuulesta temmattu juttu ole, sillä on mukavaa päästellä jos semmoisen sattuu jostain löytämään..

LMG / sniput on täysin vieraita mulle. Ikinä oikeastaan moisiin koskenut, mitä nyt kentältä joltakulta ottanut ja kokeillut..

Kun saan aktivoitua sen Perkin mikä mahdollistaa kahden aseen käytön, niin uskoisin että G3 + P90 kombo voisi olla minulle aika mieleinen.

Nämä asejutut taitaa kuitenkin olla vähän mielipide kysymyksiä, jokainen tuntuu tykästäytyvän miten sattuu tuonne valikoimiin.. Mutta tuossa omat lempiaseet.
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty11.02.08 18:12

Mun lempiaseet on M4, G36C ja P90 - kaikki punapistetähtäimellä.. Niitä pääsääntöisesti käyttelen..
M4 ja P90 kombo on aika toimiva paketti. Tällä hetkellä tosin yhdessä slotissa on M14 ja MiniUzi kun koetan saada ne M14 -haasteet tehtyä.

Lähes kaikkien aseiden osalta olen koettanut juuri nuo haasteet saada valmiiks.. Siltä pohjalta ne lempiaseetkin on sitten määräytyneet. M4:sta käytin pitkään kiikarin kanssa, mutta jotenkin sitten kallistuin takaisin laaseriin.

Onhan se P90 ihan tehokas - läheltä. Mut ei se kylläkään mikään yliase ole. Varmaan enemmän käytän kuitenkin tuota M4:sta kun P90:iä.

Perkeistä omasta mielestä parhaat on
- Perk1: 3 naattia / bandolier (lisälippaita)
- Perk2: Stopping power / overkill (jos se oli se millä saa kaks asetta)
- Perk3: Martyrdom (tipauttaa kranun kuollessaan)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty13.02.08 16:29

Mä luulen, että koittelen seuraavaksi G3 /P90 kombinaatiota, nyt kun se tupla-ase perkki on olemassa mulla.

Kevyet kookoot on mulle olleet oikein hyviä, varsinkin se PDR. Se on kai kun ei ole sitä osumatarkkuutta muuten..

Itse en ole tuota p90:stä pitänyt mitenkään yberaseena. Onhan sillä kiva toki huristella vs muut kp:t.

P90:neen liittyen on pakko laittaa vähän faktaa (juu, just luin..): P90 ei ole todellisuudessa luokiteltu konepistooliksi (SMG) vaan se on ns. PDG (Personal Defense Gun).
Siinä on pistooleista poikkeava kaliiberi, joka mahdollistaa suuremman läpäisykyvyn ja pienemmän rekyylin. Se on parhaimmillaan pienessä tilassa luotiliivein varustautuneita vihuja vastaan. Normaali 9mm kpkaliiberi ei välttämättä läpäise liiviä, mutta on sitten taas tehokkaampi, jos vastassa on suojautumattomia rättipäitä. Tämmösiä pyssyjä ammatikseen käyttäjät kertovat, että asetyyppi valitaan vallitsevan tilanteen mukaan. P90 ei siis korvaa peruskonepistoolia vaan on "täydentävä vaihtoehto."
Suuri läpäisykyky, pienempi rekyyli ja suuri tulinopeus lienevät ne tekijät, jotka antavat tuolle pyssylle ne edut tässä pelissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
prodrivewrx

prodrivewrx


Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty13.02.08 19:35

Parhaat aseet mun mielestä on luokittain:
Assault: AK47 ja M14
Smg: AK47u
Lmg: RPD
Shotgun: M1014
Sniper rifle: (kaikki on paskoja) Barret

Suurimmassa osassa mun aseissa on jo se tarkkuuskiväärintähtäin (kaikissa Assault, Smg ja Lmg) ja pakko sanoa että ne aika turhia jos käyttää rynnimis taktiikkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty14.02.08 9:13

Löysin tälläsen hyödyllisen vihjeen:
The attack helicopter is a very nice reward as it takes down enemies out in the open extremely fast. Combine the radar reward with an attack helicopter and it will begin to actively seek out the enemies appearing on the radar. How do you active both at the same time? Thats what friends are for. Radar is easy to get, so communicate with your team and this combo is easy to achieve.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty14.02.08 9:16

Toi on oikeasti hyvä tietää.. Johnnyn kanssa tossa äsken juteltiin niin yksi mikä voisi olla hauskaa kokeilla yhdellä rundilla, olisi että koko tiimi ottaisi silencerit aseisiin ja UAV Jammer Perkin..

ts. kokeilla onko konkreettistä hyötyä että koko tiimi olisi näkymätön.. Smile Voisi ainakin vastustaja olla hiukan ihmeissään saadessaan UAV:n ku kartassa ei näy ketään.. Ellei nyt sitten meidän tiimiin eksy joku pösilö julkiselta puolelta tietenkin..
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnnyBoy




Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 05.02.2008

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty14.02.08 9:22

Tässä taulukossa on kaikki Challenget ja levelit millä saa mitäkin aseita ja perkkejä:

http://www.scotto.co.uk/site/Home/Entries/2007/11/13_Call_of_Duty_4_challenge_guide_files/Call%20of%20Duty%204%20challenge%20guide.xls

...ja nyt töiden pariin
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty29.02.08 9:26

Olipas erityisen miellyttävät pelit eilen.
Muutama juttu mitä tässä virkistän muistia. Ihan lähinnä itselleni.
UAV:n kun saa niin kannattaa kyllä tosiaan yrittää panostaa hiukan siihen, ettei laita sitä ihan sumeilematta päälle jos joku on just hetkeä aikaisemmin sen laittanut.. Menee hukkaan. Itse tuppaan roiskaista sen osapuilleen välittömästi päälle, vaikka se kyllä odottaisi jopa sen yhden kuolemankin.. eli ts. katsoa ensin onko joku muu sen jo laittanut päälle, jos on niin odottelee niin kauan kun
1. Se edellinen loppuu
2. Itse kuolee ensimmäisen kerran (sen todennäköisesti menettää jos kuolee toisen kerran eikä ole sitä laittanut vieläkään? En ole varma)

Ja sitten semmoinen että vaikkei eilen mitään kovin pahoja apinoita ollutkaan liikkeellä, niin niitä tulee kyllä vastaan. Muistakaa laittaa 'File complaint' moisille. En tiedä mitä tuo tekee, mutta jos yhtään käyttäisi järkeä niin MS jossain vaiheessa kyllä varmaan reagoisi ja tilittäisi käyttäjiä joilla on paljon complaintteja tullut.. ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty29.02.08 17:59

Joku kakkahousu on mulle joskus laittanut "complaintin" epäurheilijamaisesta käytöksestä PGR3 pelissä. Muistelen joskus jostakin lukeneeni, että sillä voi vaikuttaa jotenkin siihen, ettei kone ei arvo samoille peliservuille niin herkästi. En tiedä onko näin.. vai oliko se joku muu juttu.. vai valvooko Bill Gates.. aivan sama. kakkahousuille pitää antaa neppariin.. se tepsii paremmin kuin mitkään complaintit.

Tästä tuli hauska pelisessio mieleen, jossa joku tyyppi ihan hirveetä älämölöä ja porukat kyrpiinty joka puolella. Joku hoki koko ajan, että muistakaa tappaa se ja ihan koko ajan. No ei se jannu sitten enää kämppimällä pärjännyt, joten se lähti seuraavalla tauolla.. eikä palannut ainakaan siihen sessioon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Von Wiensburgh

Von Wiensburgh


Viestien lukumäärä : 570
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty29.02.08 22:59

Joo toi Complaintista tapahtuu se, että tähdet laskee (tuolla nyt ei ole mitään väliä) ja matchmaking välttää laittamasta Urpåa samalle servulle, eli on siitä jotain hyötyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty29.02.08 23:03

Von Wiensburgh kirjoitti:
matchmaking välttää laittamasta Urpåa samalle servulle, eli on siitä jotain hyötyä.

No sitten mä (kannattaa teidänkin) complainttia laittaa, niin jonkusen kierroksen jälkeen ehkäpä säästytään jo pahimmilta apinoilta...
Takaisin alkuun Siirry alas
JayValkyr

JayValkyr


Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty01.03.08 21:52

Raato kirjoitti:
Von Wiensburgh kirjoitti:
matchmaking välttää laittamasta Urpåa samalle servulle, eli on siitä jotain hyötyä.

No sitten mä (kannattaa teidänkin) complainttia laittaa, niin jonkusen kierroksen jälkeen ehkäpä säästytään jo pahimmilta apinoilta...

Mulla on vaan sellainen käsitys, että noita apinoita syntyy kun sieniä sateella Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sepeteus70

Sepeteus70


Viestien lukumäärä : 482
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty03.03.08 11:51

Jokos huomasitte, että päivitys aika kiitettävästi paransi tota verkkopelin toimivuutta.. hyvähyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raato

Raato


Viestien lukumäärä : 703
Ikä : 45
Registration date : 19.06.2007

Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty03.03.08 11:53

Enpäs tiedä kun vasta kaksi peliä pelannut päivityksen jälkeen.. Mutta hyvä juttu jos näin on.. Smile Tuo nyt onkin kirkkaasti tärkein patchin asia tehdä, jos siinä jotain muita bonuksia on ollut mukana niin hyvä sekin, mutta stabiiliksi se kyllä pitää saada..

//E: tuollahan tuo lista niistä korjauksista onkin..
http://www.infinityward.com/community/forum/index.php?topic=20255.0

'Quick mute' = 'Salvation' Hahah, tuo on upea juttu!
Tuolla keskusteluissa natisevat kyllä kaikenlaisista pikkuhäröistä mitä patch on tuonut tullessaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Call of Duty 4   Call of Duty 4 - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Call of Duty 4
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Call of Duty 5
» Call Of Duty 4-sessiot

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Armafoorumi :: Pelihulluus - X360-
Siirry: